کارگردان "منطقه پرواز ممنوع": به ماجرای فیلم نگاه ملی داشته باشیم

تهیه کننده فیلم «منطقه پرواز ممنوع» گفت: در این کشور به وفور سینمای کودک را مشاهده می کنیم، این در حالی است که نوجوانان در سینما جایگاهی ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد بامروت نژاد شامگاه چهارشنبه _۳۰ مرداد ماه_ با تاکید بر اینکه اگر به این فیلم اعتقادی نداشتیم به پای آن نمی‌ایستادیم، گفت: در این فیلم سبک زندگی متفاوتی به نمایش در آمده است. از زمانی که ساخت آن کلید خورد هدف ما تولید فیلمی برای نوجوانان بود و نه درباره‌ آن‌ها و سعی کردیم این هدف تا پایان ساخت رعایت شود.

تهیه کننده فیلم «منطقه پرواز ممنوع» با بیان اینکه سینمای نوجوان در ایران نادیده گرفته شده است، اظهار کرد: در ایران به وفور سینمای کودک را مشاهده می کنیم اما این در حالی است که نوجوانان در سینما جایگاهی ندارند.

در ادامه این نشست امیر داسارگر، کارگردان فیلم "منطقه پرواز ممنوع" از حضور خود در سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان ابراز خوشحالی کرد و گفت: این جشنواره به سبب مخاطبان واقعی خود که مردم هستند از اهمیت والایی در سطح دنیا برخوردار است.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای اصلی فیلم "منطقه پرواز ممنوع" مدافعان حرم هستند، ادامه داد: نمی توان در فیلمی از جنگ صحبت کرد و از المان های جنگی در آن استفاده نکرد چراکه واقعیت فیلم به خطر می‌افتد.

داسارگر تصریح کرد: موسیقی متن یکی از چالش های اصلی در ساخت این فیلم بود و ممکن است در زمان اکران عمومی موسیقی متنی متناسب با سکانس های فیلم ساخته و جای داده شود.

کارگردان فیلم "منطقه پرواز ممنوع" با بیان این که هیچ اجباری در ساخت فیلم نبوده‌است، ادامه داد: مردم به دیدن و شنیدن زندگی روزمره خود عادت ندارند و حقایق را در نظر نمی گیرند و تعاریف در مورد نوجوانان متفاوت است.

داسارگر در خصوص اینکه در فیلم از شهر خاصی صحبت به میان نیامده است، گفت: باید به ماجرای فیلم نگاه ملی داشته باشیم چراکه این فیلم مختص به مکان خاصی نیست.

کد خبر 386707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.