مذاکرات برای تیم داری باشگاه‌های مطرح کشور ادامه دارد

رئیس فدراسیون شطرنج گفت: لیگ برتر شطرنج در آبان ماه برگزار خواهد شد و با باشگاه‌هایی مانند فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن و پرسپولیس برای حضور در این مسابقات در حال مذاکره هستیم.

مهرداد پهلوان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اگر اراده‌ای برای برگزاری مسابقات بین‌المللی در استان اصفهان وجود داشته باشد، استان اصفهان امکانات خوبی در این خصوص دارد. اداره کل و هیئت شطرنج استان آمادگی برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارند.

وی افزود: هنوز از طرف هیئت استان اصفهان تقویمی به فدراسیون تحویل داده نشده است، نمی‌توان گفت مسابقات بین‌المللی چه زمانی در این استان برگزار می‌شود. در تلاشیم رقابت‌های داخلی بیشتری در کشور برگزار گردد.

رییس فدراسیون شطرنج با بیان اینکه حمایت فدراسیون از مسابقات بین‌المللی استانی تنها در حد پرداخت هزینه‌های بین‌المللی شدن مسابقات است، تصریح کرد: جوایز مسابقات بر عهده خود هیئت شطرنج استان خواهد بود. در سال گذشته ۹ مسابقه بین‌المللی در کشور برگزار شد که پرداخت هزینه و جوایز این مسابقات از عهده فدراسیون شطرنج خارج است.

پهلوان زاده همچنین در خصوص لیگ برتر شطرنج، گفت: این مسابقات به احتمال زیاد به صورت متمرکز و در آبان ماه برگزار خواهد شد و با باشگاه‌هایی مانند فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن و پرسپولیس برای حضور در این مسابقات در حال مذاکره هستیم.

کد خبر 386699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.