برگزاری نهمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد

نهمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری «توسعه پایدار و شهرهای آینده» دوم و سوم اردیبهشت ماه ۹۹ دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

مهدی نیا، دبیر نهمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این کنفرانس به ابتکار مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد و از دوره دوم شورا تاکنون برگزار شده است.

وی تصریح کرد: کنفرانس برنامه ریزی و مدیریت شهری برگزار می‌شود تا آخرین دستاوردهای حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی شهری که قابلیت اجرایی شدن در بخش مدیریت شهری دارد را به منصه ظهور رسانده و در قالب مقاله و کارگاه‌های آموزشی، ورکشاب و سخنرانی‌های کلیدی انتقال تجربه را برای متخصصان این امر در حوزه دانشگاه و اجرایی مدیریت شهری به ارمغان آورد.

مهدی نیا با بیان اینکه هشتمین دوره کنفرانس برنامه ریزی و مدریت شهری در سطح بین المللی برگزار شد، افزود: در هشتیمن دوره اساتید و مدیران شهری از سایر کلانشهرهای دنیا برای حضور در کنفرانس دعوت شدند و امسال نیز اساتید ایرانی دارای تجربه در خارج کشور برای حضور در این کنفرانس دعوت می‌شوند تا از تجربیات انها در حوزه دانشگاهی و اجرایی استفاده کنیم.

دبیر نهمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری ادامه داد: برگزاری دوره‌های قبلی این کنفرانس دستاوردهای زیادی داشته که مهمترین آن ارایه دستاوردهای گروه‌های مخاطب که بیشتر کارشناسان متخصص شهرداری‌ها بودند، در قالب مقاله بود که مقالات برتر انتخاب، ارایه و توسط خودشان برای افراد علاقه‌مند پرزنت شد.

وی دیگر دستاورد برگزاری کنفرانس های برنامه‌ریزی و مدیریت شهری را در کنار هم قرار گرفتن کارشناسان در فضایی برای تبادل تجربه عنوان کرد و گفت: استفاده از کارگاه‌های آموزشی کاربردی می‌تواند به انتقال تجربیات کمک کند؛ البته در دوره نهم سعی کردیم جنبه کاربردی انتقال تجربیات را افزایش دهیم.

مهدی‌نیا با اشاره به وجه تمایز نهمین دوره نهمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی برنامه ریزی و مدیریت شهری با دوره‌های قبل، گفت: در این دوره سعی داریم رویکرد همایش کاربردی باشد نه صرفا یک همایش علمی؛ از این رو در تیم اجرایی و علمی سعی شده از مدیران شهری متخصص استفاده کنیم و میهمانان دعوت شده از سایر کشورها با رویکرد ایرانیانی که در مدیریت های شهری خارج کشور موفق عمل کرده و صاحب تجربیات ارزشمند هستند، باشد تا انتقال تجربه به خوبی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه های جانبی نهمین دوره نهمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، کارگاه های آموزشی کاربردی و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

دبیر نهمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری تاکید کرد: نشست های تخصصی در قالب سخنرانی‌های کلیدی به شیوه TED برای انتقال مفاهیم خواهد بود.

وی مهلت ارسال مقالات برای نهمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری را تا ۳۰ دی ماه ۹۸ عنوان کرد و گفت: اعلام نتایج ارزیابی ۱۵ اسفندماه ۹۸ و مهلت ثبت نام تا ۲۱ فروردین ماه ۹۹ است.

به گزارش ایمنا، نشانی دبیرخانه  کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری مشهد، میدان شهدا، تالار شهر، طبقه دوم، مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر مشهد و شماره تلفن  آن ۰۵۱۳۳۱۲۹۱۰۸۴ است.

کد خبر 386695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.