برخورد با عوامل سد معبر در گلستان

گلستان_شهردار گلستان از آغاز طرح برخورد با عوامل سد معبر در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، رحیم پرچگانی اظهار کرد: ایجاد سد معبر و حضور بارفروشان در محلات مختلف از معضلات دائمی است به همین دلیل اجرای طرح ضربتی و فوری جمع‌آوری عوامل سد معبر و بارفروش‌ها با  همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور مجدداً توسط شهرداری گلستان آغاز شد.

وی تصریح کرد: سال‌هاست تجمع دست‌فروشان در بعضی مناطق شهر گلستان مانند جاده ساوه، سه‌راه آدران، فلکه اول گلستان، خیابان‌های شهید چمران و شهید ستاری و محلات قلعه میر و سبزدشت باعث ایجاد بازارچه‌های غیرمجاز شده است که علاوه بر ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان و اختلال در تردد آن‌ها به محلی برای عرضه انواع محصولات و کالاهای غیرمجاز تبدیل شده است.

وی با اشاره به تبصره (۱) بند (۲) ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، یادآور شد: طبق این بخش از قانون شهرداری‌ها هرگونه بساط گسترانی و ایجاد سد معبر ممنوع است و ضمن برخورد با متخلفان، افراد خاطی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

شهردار گلستان ادامه داد: با شروع طرح جدید آخرین اخطار قانونی به وانت بارها، نمایشگاه‌داران خودرو و دست فروش‌های کنار جاده ساوه داده شد تا بدانند در صورت جمع نکردن بساط خود و رفع نکردن سدمعبر، شهرداری طبق قانون نسبت به جمع‌آوری عوامل سدمعبر اقدام می‌کند.

کد خبر 386688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.