برنده بخش ایده: المپیاد تجربه خوبی برای من بود

رکسانا رسولی، برنده مدال طلای بخش ایده سومین المپیاد گفت: المپیاد برای من تجربه خوبی بود و آن طور که من از شرکت کنندگان دوره های قبل شنیدم، این دوره حتی از دوره های قبل هم بهتر برگزار و برنامه ریزی شده بود.

رکسانا رسولی، دختر ۱۲ ساله اصفهانی که موفق به کسب مدال طلای بخش ایده سومین المپیاد فیلمسازان نوجوان کشور شد به خبرنگار ایمنا گفت: ایده "دوست عجیب من" درباره دختری است که در شهرشان سیل می آید؛ همانطور که می دانیم سیل دغدغه امروز همه ما است و همه بدی ها و ویرانگری های آن را می بینیم، اما اگر نگاه خود را به آن عوض کنیم و جنبه های مثبتش را ببینیم مثل رودخانه هایی که دوباره جاری شدند و یا دریاچه هایی که احیا شدند، می فهمیم که سیل فقط ویرانگر نیست.

رسولی اظهار کرد: من سالهاست داستان می نویسم؛ رمان هایی که داستان های ترسناک دارند اما تاکنون کسی حاضر به چاپ داستان های من نشد و "دختر سیل" اولین تجربه سینمایی ام بود.

نویسنده "دختر سیل" گفت: المپیاد برای من تجربه خوبی بود و آنطور که من از شرکت کنندگان دوره های قبل شنیدم، این دوره حتی از دوره های قبل هم بهتر برگزار و برنامه ریزی شده بود؛ واقعا برای  شرکت کنندگان وقت گذاشته شد و مربیان به ما و ایده هایمان پرداختند.

وی ادامه داد: مربیان به طور جدی کمکمان کردند تا روی ایده هایمان کار کنیم و بتوانیم آنها را به مرحله ساخت برسانیم.

رسولی در پایان گفت: قطعا در دوره های بعد هم شرکت خواهم کرد و تصمیم دارم که در آینده نیز یک فیلمساز شوم.

کد خبر 386673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.