هیئت رئیسه شورای شهر گرگان انتخاب شد

اعضای جدید هیئت رئیسه شورای شهر گرگان با وجود حواشی فراوان با حضور هشت نفر از اعضای شورای شهر انتخاب شدند که در این انتخابات حمیدرضا آقاملایی به عنوان رئیس جدید این شورا معرفی شد.

به گزارش ایمنا، در سومین جلسه فوق‌العاده شورای شهر گرگان، با حضور هشت نفر از اعضای این شورا، حمیدرضا آقاملایی با کسب پنج رای به عنوان رئیس سال سوم پنجمین دوره فعالیت شورای شهر گرگان انتخاب شد.

در این جلسه به صورت فوق‌العاده با درخواست فرمانداری گرگان و با حضور معاون فرماندار برگزار شد، حمیدرضا آقاملایی و ابراهیم جرجانی برای ریاست شورا نامزد شده بودند که در پایان حمیدرضا آقاملایی پنج رای و ابراهیم جرجانی سه رای کسب کردند.

با رای اعضای شورای همچنین ابراهیم جرجانی به عنوان نائب رئیس، حسین ربیعی به عنوان سخنگو و ناصر گرزین به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

اعضای شورای شهر در دو جلسه فوق‌العاده‌ای که در این هفته برای تعیین هیئت رئیسه شورا مصوب کرده بودند، نتوانستند به نتیجه برسند و جلسه نخست به علت به حدنصاب نرسیدن اعضای شورا تعطیل شد و جلسه دوم نیز بدون نتیجه پایان یافت و امروز جلسه سوم با درخواست فرمانداری برگزار شد.

چنددستگی بین اعضای شورا و دخالت افراد غیرمسئول مانند نمایندگان سبب افزایش اختلافات در شورای شهر گرگان شده بود که امروز با ورود فرمانداری این حواشی پایان یافت.

کد خبر 386655

برچسب‌ها