قول قهرمانی نه، جام قهرمانی آری/ بی خیال الاتحاد، در لیگ تلافی می کنیم

پانصد و شصت و دومین شماره "صدای سپاهان"  به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و پنجمین شماره "سبز سبزم"  به عنوان رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن  به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "قول قهرمانی نه، جام قهرمانی می خواهیم" عنوان اصلی رسانه صدای سپاهان ایت است که به صحبت های اخیرامیر قلعه نویی مبنی بر اینکه هیچ مربی در دنیا نمی تواند قول قهرمانی بدهد بر می گردد. در ادامه مطلب مربوط به این تیتر به نقل از مرتضی رمضانی راد، سردبیر روزنامه "صدای سپاهان" آمده است:

با آقای قلعه نویی کاملا موافقم که در فوتبال قول قهرمانی نمی توان داد. وی چندماه پیش نیز در سخنی گفته بود که مربی که بخواهد قول قهرمانی بدهد فریبکار است که کاملا حرف به جایی است. فردی که بخواهد با وعده قهرمانی دل هواداران و باشگاه متبوعش را خوش و برای خود محبوبیت بیشتر بخرد در پایان فصل وقتی دستش از جام کوتاه بماند هم می تواند با فریب و ده ها توجیه در مورد عدم قهرمانی اش داستان ها بسراید.

نمی دانم کدام دوست یا دوستانی هستند که مدام از سرمربی سپاهان این سئوال تکراری را مطرح می کنند اما چیزی که باید بر آن تاکید کنم این است که ما و همه هواداران سپاهان به قول قهرمانی که صرفا یک حرف شعارگونه است نیازی نداریم. ما امسال فراتر از قول که به آن اعتقادی نداریم جام قهرمانی می خواهیم.

فراهم نمودن همه شرایط لازم برای آماده سازی سپاهان در اشل یک مدعی تمام عیار که شامل برگزاری اردوهای داخلی و خارجی با امکانات عالی، ثبات در کادر فنی، تمدید با ستاره های تیم و خرید بازیکنانی تاثیر گذار، حمایت های بی نظیر مادی و معنوی اسپانسری بزرگ همچون کارخانه فولاد مبارکه و وجود شخصیت قهرمان خواهی در کالبد سپاهان و سرمربی آن، از جمله آیتم هایی است که پکیج سپاهان را برای کسب جام کامل تر از سایر مدعیان نشان می دهد. ضمن اینکه ما پارسال نائب قهرمان لیگ شده ایم و حالا که قدرتمندتر از قبل هستیم و قطعا کاپ قهرمانی را بیش از پیش به خود نزدیک می بینیم.پس با صدای بلند فریاد می زنیم که قول قهرمانی نه!  جام قهرمانی می خواهیم.

سپاهان به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر و قلعه نویی هم به عنوان بارزومه ترین مربی لیگ برتر چند سال است که جامی را از آن خود نکرده اند و به نظر می رسد حالا دیگه وقتشه. منتظریم.

"فرود بمب افکن در اردوگاه زرد" دیگر عنوان این رسانه است که خبر عقد قرارداد یک ساله و قرضی امید نورافکن با باشگاه سپاهان را می دهد.

"سرپرست پرسپولیس می خواهد جنجال را دوباره آغاز کند" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است که اشاره دارد به صحبت های اخیر محسن خلیلی بر علیه سپاهان و ذکر این عنوان که سپاهانی ها مظلوم نمایی کرده و حنای آن ها دیگر رنگی ندارد.

"ما را مدعی نمی دانند؟ نشان شان می دهیم" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به نقل از محمدرضا عباسی هافبک ذوب آهن بیان شده است. وی ذوب آهن را یکی از تیم های مدعی این فصل رقابت ها دانسته و اظهار کرد: تیم ما هم از لحاظ بازیکن و هم کادر فنی و مدیریتی شرایط خوبی داشته و به تمام آنهایی که ما را جز مدعیان حساب نمی کنند، همان ابتدای مسابقات نشان خواهیم داد که چه تیمی هستیم.

"بعد از یکی دو هفته منتظرم باشید" دیگر عنوان این رسانه است که در گفتگو با محمدرضا خلعتبری مطرح شده است. وی از بهبودی کامل مصدومیت خود صحبت کرده و اظهار کرد: چند ماهی است که تمرینات بدنسازی انجام می دهم و تمرینات گروهی همراه تیم را نیز به تازگی شروع کرده ام. خلعتبری ادامه داد: شاید تا هفته دوم در ترکیب نباشم، اما پس از آن با نظر سرمربی منتظر حضورم در ترکیب باشید.

"بی خیال الاتحاد، در لیگ تلافی می کنیم"دیگر عنوان این رسانه الکترونیک می باشد که به نقل از حمید بوحمدان بازیکن ذوب آهن بیان شده است.

"فردا با کارت ملی به ورزشگاه فولادشهر بیایید" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

کد خبر 386646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.