هوشمند سازی جاده‌ای موثر در کاهش سوانح ترافیکی

رئیس پلیس راه کشور گفت: هوشمند سازی جاده‌ای موثر در کاهش سوانح ترافیکیرئیس پلیس راه کشور لازمه مدیریت صحیح چالش های ترافیکی را اشراف اطلاعاتی ، پیش بینی درست و تحلیل دقیق شرایط دانست.

به گزارش ایمنا، سردار سید تیمور حسینی در جلسه قرارگاه کاهش تصادفات پلیس راه و راهور شرق استان تهران، ضمن تبریک دهه ولایت اظهار کرد:یکی از مهم ترین رویکردهای ناجا در حوزه ترافیکی، افزایش کارایی و ارتقای اثربخشی اقدامات و بهره گیری صحیح و هدفمند از ظرفیت ها و تلاش‌های کارکنان است.

وی با تاکید بر اینکه پلیس باید در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد افزود: کارکنان پلیس باید همانگونه که در شان مردم است خدمت و بهترین خدمات را برای آسایش شهروندان ارائه کنند.

سردار حسینی استفاده از فرایندهای هوشمند سازی جاده‌ای را در بحث کاهش سوانح و بحران ترافیک مهم ارزیابی کرد و افزود:کاهش صدمات ناشی از سوانح و تلاش برای نجات جان انسان ها و مرتفع سازی پیامدهای منفی ناشی از سوانح رانندگی با عزمی جمعی مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به سه شاخصه مهم پلیس راه در مدیریت صحیح چالش های ترافیکی  مبنی بر اشراف اطلاعاتی ، پیش بینی درست و تحلیل دقیق شرایط ، بیان کرد: هوشمند سازی محیطی ، افزایش قانون مداری و نهادینه شدن فرهنگ ترافیکی مطلوب در کلیه آحاد اجتماعی از جمله برنامه ها و اولویت های فرهنگی پلیس راه ناجا در ارتقاء ایمنی محیط ترافیکی است.

رئیس پلیس راه کشور ، در پایان اظهار امیدواری کرد: با حرکت در مسیر اجرای قانون و ایجاد روحیه همبستگی در بین تمام آحاد مردم و دستگاه ها روز به روز شاهد وضعیت بهتر ترافیک در معابر درون و برون شهری به ویژه شرق استان تهران باشیم.

براساس گزارش سایت پلیس، در ادامه سردار عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران ضمن تبریک دهه ولایت و امامت با بیان اینکه نیروی انتظامی تعهد دارد با تمام توان در خدمت امنیت مردم باشد خاطر نشان کرد: کارکنان انتظامی شرق استان تهران در کنار راهور تمام تلاش خود را معطوف به کاهش سوانح و به حداقل رسیدن تلفات جاده ای می کنند.

وی با تاکید بر مسئول سازی در حوزه ترافیک افزود: با انجام کار تکرای نمی شود نتیجه متفاوت گرفت و باید رویکرد علمی را در کنار ذهنیت در راستای تحول بکار برد .

کد خبر 386644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.