خرمگاه: تفکرات بازیکنانمان در آسیا حرفه‌ای نبود/ تمرکزمان برای نیم فصل اول است

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سایپا می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد که امیدوارم اولین قدم را مقابل این تیم به خوبی برداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خرمگاه بعد از ظهر امروز _ چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه _ در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل سایپا تهران در چهار چوب هفته اول لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: همیشه اولین بازی بین سخت ترین بازی ها است؛ از دو بازی قبلی سایپا شناخت کامل داریم و این تیم بسیار خطرناک، جوان و با انگیزه است. سایپا می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد که امیدوارم اولین قدم را مقابل این تیم به خوبی برداریم.

وی با بیان اینکه بازی های آسیایی را با تلخی فراموش کردیم و باید افکار خود را متفاوت کنیم، افزود: اگر خوب فکر نکنیم نمی توانیم خوب بازی کنیم و این درس را فرا گرفتیم. شرایط ما در بازی آخر آسیایی می توانست خیلی بهتر باشد، اما آن بازی ها را فراموش کرده ایم و می خواهیم در لیگ عالی ظاهر شویم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن، تصریح کرد: امیدوارم امسال برعکس سال های گذشته نتایج خوبی در نیم فصل اول کسب کنیم و تمرکز ما بر نیم فصل اول است.

خرمگاه با بیان این که در بازی های آسیایی مجبور بودیم که از بازیکنان سرباز استفاده کنیم و بازیکنان خارجی دیر به تیم ما رسیدند، تصریح کرد: سه بازیکن سرباز خود را برای این بازی نداریم و امیدوارم در هفته دوم از آن ها استفاده کنیم.
مدیریت باشگاه با رایزنی هایی که انجام داده است موجب شده که بازیکنان برای تمرین کنار تیم حضور داشته باشند، اما برای مسابقات هنوز مشخص نیست.

وی با بیان اینکه تفکرات بازیکنان ما حرفه ای نبود، افزود: اعتقاد داریم مشکلاتی داشتیم و نتوانستیم بازیکنان را از آن آگاه کنیم، امیدوارم بتوانیم گام های خوبی برای لیگ برتر برداریم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن به عملکرد محمد باقر صادقی اشاره کرد و گفت: او در نیمه اول سه سیو خوب داشت، اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و عملکرد مناسبی نداشت؛ صادقی می تواند در روز های آینده عملکرد خوبی داشته باشد.

خرمگاه در رابطه با هدف گذاری تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال، گفت: سعی داریم هر بازی در لیگ را مانند فینال ببینیم و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

کد خبر 386638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.