ذوب آهن شرایط بهتری نسبت به دیگر تیم‌ها دارد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما بسیار جوان است و آماده است و امیدواریم در این لیگ نتایج خوبی کسب کنیم

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: بازی سختی را در پیش داریم و ذوب آهن شرایط بهتری نسبت به دیگر تیم ها دارد.
تیم ما بسیار جوان است و آماده است و امیدواریم در این لیگ نتایج خوبی کسب کنیم.

وی با بیان اینکه باشگاه سایپا مثل گذشته باید بازیکن ساز باشد، افزود: هدف سایپا ساختن بازیکن و تحویل آن به تیم ملی است. برای بازیکنانی که از تیم جدا شده اند آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به این که تیم ها برای امتحان بازیکنان خود در مسابقات دوستانه شرکت می‌کنند، افزود: در لیگ امسال سعی می کنیم نقاط ضعف خود را بپوشانیم. در چندسال اخیر سایپا در میان جدول بوده و باشگاه باید استراتژی خود را تغییر دهد و سعی می‌کنم که تیم بازیکن سازی داشته باشم.

صادقی با بیان اینکه بازیکن مصدومی نداریم، ادامه داد: کسی که در باشگاه بازی کرده است از شرایط تیم خبر دارد. با بعضی از بازیکنانی که در تیم سایپا هستند، هم بازی بودم و امیدوارم بتوانم برای سایپا موثر باشم.

وی در رابطه با تاخیر لیگ اعلام کرد: تمرین تیم را خیلی زود شروع کردیم و برای ده مرداد آماده شدیم ولی اکنون تیم بسیارخوبی داریم.

کد خبر 386636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.