۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
ما متفاوت هستیم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاور پایپ گفت: شعار باشگاه "ما متفاوت هستیم" است، به همین دلیل می‌خواهیم در رشته‌های ناشناخته المپیکی سرمایه‌گذاری کنیم.

حمید عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با تیم داری پاور پایپ در رشته‌های مختلف اظهار کرد: این باشگاه را برای رشته‌های بیسبال، سافتبال، اسکواش و سپک تاکرا به ثبت رساندیم، اما در حال حاضر فقط تیم بیسبال آقایان تشکیل‌ شده است. برای ایجاد رشته‌های دیگر در بخش آقایان و بانوان آرام پیش می‌رویم زیرا یکدفعه نمی‌شود ورود کرد.

 وی افزود: شعار باشگاه "ما متفاوت هستیم" است، به همین دلیل می‌خواهیم در رشته‌های ناشناخته المپیکی سرمایه‌گذاری کنیم که این عمل باشگاه پاور پایپ خیرخواهانه هم هست، زیرا به‌ افتخار آفرینان رشته‌های ناشناخته کمک می‌کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاور پایپ با بیان اینکه در سال جاری برای لیگ دسته دو بیسبال اعلام آمادگی کردیم، تصریح کرد: قصد داریم با به دست آوردن مقام اول لیگ دسته دو جواز حضور در لیگ دسته یک را کسب نماییم. رقبا کرمان، طیف نوین تهران و احتمالاً هرمزگان هستند، اما تیم خوب و امیدواری داریم که شانس زیادی برای صعود دارد.

عظیمی در خصوص آماده‌سازی تیم بیسبال پاور پایپ برای مسابقات لیگ دسته دو، خاطرنشان کرد: از اول سال تمرینات را در زمین چمن تختی و باشگاه انتظام دنبال کردیم؛ در مسابقات چهارجانبه بوشهر حضور داشتیم و برای آماده‌سازی بیشتر در جشنواره زاینده‌رود از تیم دسته یک تهران برای بازی دوستانه دعوت کردیم که ۱۴ و۱۵ مردادماه بازهم با این تیم در اصفهان بازی داریم.

وی با اشاره به اینکه دراستان اصفهان زمین چمنی برای تمرین تیم بیسبال نیست و درخواست اختصاص پایگاه داریم، تأکید کرد: با مدیرکل صحبت کردیم در اداره، کمیسیونی تشکیل دادند و نتیجه آن نامه‌ای با امضای دکتر سلطان حسینی بود که طی آن زمین چمن انقلاب را به رشته‌های بیسبال، سافتبال، راگبی و کریکت دادند، اما اداره فنی مهندسی مخالفت کرد و اجازه ورود به زمین را نداد!

کد خبر 386628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.