ساخت سالن چندمنظوره در شهرک امام‌حسین(ع) گلستان

گلستان_شهردار گلستان گفت: ساخت سالن چند منظوره امام‌حسین(ع) این شهر به مرحله نصب سقف، دیوارچینی و ساخت ساختمان اداری رسید.

به گزارش ایمنا، رحیم پرچگانی اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری به عنوان عاملی برای توسعه بیشتر شهر و توزیع عادلانه امکانات و سرانه‌ها از اولویت‌های مدیریت شهری است.

وی اضافه کرد: احداث سالن ورزشی حاشیه رودخانه شادچای در شهرک امام‌حسین(ع) با مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع، با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در سال جاری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار گلستان تصریح کرد: مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهری عبارت از احداث دو کتابخانه در شهرک قلعه میر و انتهای ۲۴ متری شهید چمران، سالن چند منظوره ورزشی در شهرک امام‌حسین(ع)، خانه کشتی، سالن پهلوانی و تنها زورخانه شهرستان بهارستان، خشکه چینی، جدول‌گذاری گسترده معابر، اصلاح هندسی و احداث پل در حاشیه رودخانه شادچای، احداث پارک در ۱۰ متری هشتم، احداث کانال و سیل دشت از ۱۰ متری هشتم تا محله میمنت آباد است که بیشتر آن‌ها امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

پرچگانی از مراحل پایانی اجرا و عملیات عمرانی پروژه ساخت معبر هدایت آبهای سطحی شهر گلستان خبر داد و افزود: ۹۰ درصد از مراحل اجرایی این طرح انجام شده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این پروژه به طول دو هزار و ۱۰۰ متر و با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد ریال اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه که برای نخستین‌بار در شهرستان اجرا می‌شود مشکل آبگرفتگی مسیر شمالی جاده ساوه و محله‌های الهیه، باغ مهندس، خیابان امام‌سجاد(ع)، شهید رجایی و ۳۰ متری شهید ستاری رفع می‌شود.

کد خبر 386606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.