افزایش ۲۵ درصدی تولید آسفالت در سال جاری

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از افزایش ۲۵ درصدی تولید آسفالت در سال جاری خبر داد و گفت: تولید آسفالت در مجتمع تولیدی سازمان عمران در پنج ماهه نخست سال به بیش از ۶۰ هزار تن رسید.

اصغر کشاورز راد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان عمران شهرداری اصفهان با داشتن اکیپ‌های مجرب پخش آسفالت و سه کارخانه تولید آسفالت، بیش از ۹۰ درصد اجرای آسفالت شهر اصفهان را تامین می کند و قابلیت تولید و اجرای آسفالت برای شهرهای مجاور را نیز دارد.

وی افزود: در این راستا از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون بیش از ۶۰ هزار تن انواع آسفالت در این سازمان تولید شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود ۲۵ درصد افزایش را شاهد هستیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان تصریح کرد: افزایش ۲۵ درصدی تولید آسفالت در سال جاری نسبت به سال گذشته نشان‌دهنده تلاش کارکنان سازمان است.

وی ادامه داد: آنچه به عنوان راهبرد اجرایی و تولید سازمان در نظر گرفته شده، توجه و اهمیت به کیفیت آسفالت تولید و اجرا شده در کنار کمیّت آن است.

کشاورز راد با بیان اینکه سازمان عمران شهرداری اصفهان با وجود مشکلاتی  از قبیل افزایش چند برابری قیمت قیر، عدم عرضه به بازار و مشکل حمل، با دستور اکید مدیران شهری اصفهان اقدامات لازم جهت رفع موانع صورت گرفت و کارخانه های آسفالت آمادگی لازم جهت تولید آسفالت مورد نیاز سطح شهر را دارند.

کد خبر 386587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.