پیشرفت ۴۰ درصدی عملیات احداث مخزن شماره سه ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان از پیشرفت ۴۰ درصدی عملیات احداث مخزن شماره سه ناژوان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی مخزن دو هزار مترمکعبی شماره چهار ناژوان در حال سپری‌کردن مراحل اداری و انتخاب پیمانکار است.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت تامین آب در شهر اصفهان، شهرداری با همراهی معاونت خدمات شهری شهرداری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز پیش‌بینی لازم برای زیرساخت‌های اصلی تامین آب را انجام داده است.

وی افزود: سال گذشته یک مخزن دو هزار مترمکعبی و یک مخزن هزار متر مکعبی به مجموعه مخازن ذخیره آب ناژوان اضافه شد که یکی از مخازن در ضلع شمال و دیگری در ضلع جنوب زاینده رود احداث شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه عملیات احداث مخزن شماره سه ناژوان بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: عملیات اجرایی مخزن دو هزار مترمکعبی شماره چهار ناژوان در حال سپری کردن مراحل اداری و انتخاب پیمانکار است.

وی خاطرنشان کرد: احداث کلکتور ضلع شمالی رودخانه زاینده‌رود در منطقه ناژوان تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

شفیعی اظهار کرد: با حمایت معاونت خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نخستین ایستگاه آتش‌نشانی منطقه ناژوان که طراحی و مطالعات اولیه آن انجام شده، به زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه نخستین ایستگاه آتش‌نشانی منطقه ناژوان در ضلع جنوب این منطقه راه اندازی می‌شود، افزود: نقشه‌های این ایستگاه تایید شده و در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم؛ البته جانمایی محل ایستگاه به گونه‌ای انجام شده که مراکز گردشگری و مسکونی را پوشش دهد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: جانمایی ایستگاه شماره دو آتش نشانی ناژوان در شمال این منطقه انجام شده و درحال دریافت تاییدیه سازمان آتش نشانی هستیم.

وی از تکمیل شبکه‌گذاری لوله آب مادی‌های ناژوان خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ کیلومتر مادی در ناژوان وجود دارد که ابتدای امسال شبکه‌گذاری لوله‌های آن به پایان رسید.

کد خبر 386578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.