خرید ۴۰ ست کامل تجهیزات ایمنی برای آتش‌نشانان بندرانزلی

بندرانزلی_رییس سازمان آتش‌نشانی بندرانزلی گفت: ست کامل تجهیزات ایمنی فردی از جمله چکمه مخصوص آتش نشانان، لباس ضد حریق و کلاه ایمنی برای ۴۰ آتش‌نشان خریداری شده است.

مهرداد رضاپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ادامه روند ساخت ایستگاه شماره (۲) آتش‌نشانی بندرانزلی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به افزایش روند ساخت ساختمان‌های بلند مرتبه در شهر و ارایه خدمات مناسب به شهروندان در شرایط بحرانی و زمان وقوع حریق، تلاش می‌کنیم اعتبار مورد نیاز برای خرید خودروی آتش‌نشانی مجهز به نردبان هیدرولیک برای ناوگان سازمان آتش‌نشانی را تأمین کنیم.

وی با اشاره به تجهیز سازمان آتش‌نشانی این شهر به تشک نجات، خاطرنشان کرد: این تشک برای ساختمان‌های تا ارتفاع ۴۵ متر و تا ۲۰ طبقه قابلیت بهره‌برداری دارد.

رییس سازمان آتش‌نشانی بندرانزلی یادآور شد: ۳۵۲ میلیون تومان از مجموع ۶۵۲ میلیون تومان اعتباری که شهرداری برای تجهیز سازمان آتش‌نشانی اختصاص داده بود برای خرید شش دستگاه تنفسی، تشک نجات، پمپ هیدرولیک و دستگاه شارژ پرکردن سیلندرهای اکسیژن هزینه شده است.

رضاپور از تجهیز آتش‌نشانی این شهر به دستگاه توربوفن برای تخلیه دود در حریق‌های ساختمانی خبر داد و گفت: ست کامل تجهیزات ایمنی فردی از جمله چکمه مخصوص آتش نشانان، لباس ضد حریق و کلاه ایمنی برای ۴۰ آتش‌نشان خریداری شده است.

کد خبر 386573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.