مهار علف‌های هرز و پشه‌های اطراف رودخانه زاینده رود

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: با انجام اقدامات مجدانه برای مهار علف‌های هرز اطراف رودخانه زاینده رود حدفاصل سی و سه پل تا پل فردوسی و سم پاشی‌های انجام شده، پشه‌های مزاحم نیز از بین رفتند.

حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از وظایف سازمان خدمات موتوری نظافت و لایروبی رودخانه زاینده رود است، از این رو هر روز اکیپ‌های ویژه در دو شیفت کاری حتی اگر آب در بستر زاینده رود جاری نباشد، برای نظافت و زیبایی رودخانه مشغول فعالیت هستند و محل‌های حادثه خیز رودخانه که در زمان پرآبی ایجاد می‌شود را با روش‌های خاص رفع خطر می‌کنند.

وی افزود: به عنوان برنامه‌ریز و سیاست‌گذار در زمینه دستیابی به ماشین‌آلات، دستگاه‌ها و سیستم‌های پیشرفته در حیطه خدمات شهری نظیر دستگاه‌های جاروب و حمل پسماند و فعالیت‌های عمرانی نظیر دستگاه‌های خاکبرداری و همچنین پشتیبانی و نگهداری از آنها خدمات ارزشمندی را ارائه می‌کند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تاکید کرد: عملکرد و تلاش شبانه‌روزی سبب رضایت شهروندان از وضعیت نظافت شهر و شادابی فضاهای شهری در قیاس با دیگر شهرها شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ پنج میلیارد تومان در سال جاری برای خرید ماشین آلات مورد نیاز سازمان خدمات موتوری در نظر گرفته شده است، گفت: خرید ماشین‌های زباله کش به دلیل فرسودگی، جاروب خیابانی و جرثقیل سنگین در اولویت‌ این سازمان برای سال ۹۸ قرار دارد همچنین خرید ماشین آلات عمرانی از جمله کامیون، کمپرسی، بیل بک هو و لودر نیز در اولویت‌های بعدی است.

نظام‌زاده با اشاره به اهمیت تامین جرثقیل سنگین، افزود: باتوجه به اینکه جرثقیل سنگین در صورت بروز حادثه‌ای در شهر برای جابه جایی اشیاء سنگین و انجام سایر فعالیت‌های عمرانی شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما متاسفانه سازمان خدمات موتوری این وسیله را در اختیار نداشت که خوشبختانه مناقصه خرید آن برگزار شده و تا چند روز آینده خریداری می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان خدمات موتوری با تکیه بر توان و ظرفیت ماشین‌آلات و نیز دانش متخصصان خود سعی بر حفظ نظافت شهر و تسریع آهنگ آبادانی شهر دارد، اظهار کرد: بکارگیری مکانیزم دیوارشوی برای شست و شوی دیواره‌ها برای نخستین بار در کشور و استفاده از جاروب دلوو با مکانیزم جدید تنظیف منطبق با استانداردهای روز اروپا برای نخستین بار در اصفهان، نمونه‌هایی از تلاش سازمان برای نوآوری در مکانیزه کردن فعالیت‌های خدمات شهری و دستیابی به چشم‌انداز خود یعنی "سازمانی پیشرو در عرصه شناسایی، بومی‌سازی و به کارگیری تکنولوژی‌های مکانیزه شهری به صورت بهره‌ور بوده است.

کد خبر 386566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.