آغاز دوباره ذوب آهن در لیگ برتر پس از حذف تلخ آسیایی

تیم فوتبال ذوب آهن در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر به مصاف سایپا خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه تیم‌های ذوب آهن و سایپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته نخست لیگ برتر

دیدار تیم‌های ذوب آهن و سایپا

 پنج شنبه سی و یکم مرداد، ساعت ۲۰:۱۵

پخش زنده: شبکه اصفهان

ورزشگاه: هنوز اعلام نشده

آخرین رویارویی: ذوب آهن صفر- سایپا ۲

داور: مرتضی منصوریان

ذوب آهن:

ذوب آهن در حالی به مصاف سایپا می‌رود که پیش از شروع لیگ برتر، دو مسابقه سنگین با الاتحاد عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد و به همین دلیل مسابقات این فصل برایش زودتر از سایر تیم‌های لیگ آغاز شد و احتمالاً بیشتر از سایر تیم‌ها برای مسابقات آماده شده است. گاندوها فصل گذشته پس از اینکه علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دید رفته رفته نتایج بهتری گرفت و علاوه بر کسب نتایج نسبتاً قابل قبول در لیگ داخلی، در مسابقات آسیایی هم خوش درخشید و تا مرحله یک هشتم نهایی بالا رفت.

حالا ذوب آهن فصل جدید را هم با مربیگری منصوریان آغاز کرده است، سبزپوشان اصفهانی چند خروجی مهم مثل رشید مظاهری، محمدرضا حسینی و کریستین اوساگوانا داشته‌اند، اما در عوض سربازهای این تیم یعنی مهدی مهدی‌پور، دانیل اسماعیلی فر و احسان پهلوان که در تیم تراکتور خدمت سربازی را گذارندند به تیم بازگشته‌اند و در خط حمله نیز کریسانتوس به جای اوساگوانا جذب شده است. درون دروازه یوسف  بهزادی به عنوان رقیب جدی برای محمد باقر صادقی به سبزپوشان پیوسته است.

ذوب آهن که از مصاف با سایپا در ۴ فصل گذشته خاطرات خوشی ندارد به دنبال این است که علاوه بر شکستن طلسمش برابر سایپا، فصل را نیز با پیروزی آغاز کند و از همین هفته نخست خود را به عنوان تیم مدعی معرفی کند.

سایپا:

بعد از اخراج علی دایی از سایپا در اواخر فصل گذشته، ابراهیم صادقی، اسطوره این باشگاه به عنوان سرمربی جانشین او شد. صادقی هرچند در چند هفته‌ای که روی نیمکت سایپا حضور داشت نتایج مناسبی نگرفت اما به هر شکلی که بود مدیران سایپا برای فصل پیش رو به او اطمینان کردند و نیمکت این تیم را به او سپردند.

سایپا که احتمالاً هدفش در این فصل به حضور در نیمه بالایی جدول خلاصه می‌شود، از جمله تیم‌هایی است که تغییرات زیادی در لیست بازیکنانش ایجاد شده است. آنها خروجی‌های مهمی مثل رضا اسدی، آرش رضاوند، علی دشتی و مهرداد کفشگری داشتند و در سوی مقابل بازیکنانی که جذب این تیم شدند حداقل از نظر اسمی در حد خروجی‌ها نیستند، سایپا آرمین سهرابیان، احمد گوهری، سعید بیگی و مجید علیاری و محمد مهری را به خدمت گرفت و امیدوار است در فصل جدید بتواند با اتکا به قدرت جوانی که به تیم تزریق شده است نتایج لازم را کسب کند.

ترکیب احتمالی ذوب آهن:

یوسف بهزادی، میلاد فخرالدینی، وحید محمد زاده، هادی محمدی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان و ارسلان مطهری

ترکیب احتمالی سایپا:

حامد فلاح‌زاده، عبدالله ناصری، رضا علیاری، آرمین سهرابیان، امید خالدی، روزبه شاه علی دوست، سعید بیگی، معین عباسیان، حسین کامیاب، مجید علیاری و آرمان رمضانی

کد خبر 386565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.