نتایج کمانداران کامپوند ایران مشخص شد

کمانداران کشورمان در کامپوند مقدماتی رقابت‌های جهانی نوجوانان به مصاف حریفان رفتند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه رقابت‌های جهانی تیراندازی با کمان که در اسپانیا برگزار می‌شود در مرحله مقدماتی کامپوند نمایندگان کشورمان به رقابت پرداختند.

در کامپوند جوانان پسر، دانیال حیدرزاده با ۷۰۰ امتیاز در رده چهارم ایستاد. وی در دور اول و دوم مرحله حذفی استراحت دارد و در مرحله سوم به مصاف حریفان خود می‌رود.

در بخش دختران نیز گیسا بایبوردی با ۶۷۰ امتیاز در رده ۲۶ قرار گرفت. وی در دور نخست مرحله حذفی برابر کمانداری از کانادا با نتیجه ۱۳۷ بر ۱۳۰ به پیروزی رسید و حریف کمانداری از نروژ در دور دوم مرحله حذفی شد.

در بخش ریکرو نوجوانان پسر، امیر یزدانی و امیرعلی شیرغلامی به ترتیب با ۶۵۱ و ۶۲۷ امتیاز در رده‌های ۳۴ و ۶۹ ایستادند و باید در مرحله نخست حذفی به ترتیب با حریفانی از چین و اوکراین روبه رو شوند.

در بخش ریکرو نوجوانان دختر، نگار رجبی با ۶۲۱ امتیاز چهل و ششم شد ودر دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از لهستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

در کامپوند میکس تیم جوانان تیم ایران با ترکیب دانیال حیدرزاده و گیسا بایبوری در دور مقدماتی یازدهم شدند و پس از استراحت در دور نخست مرحله حذفی در دور دوم باید به مصاف تیم ترکیه بروند.

در ریکرو میکس تیم، تیم نوجوانان ایران با ترکیب امیر یزدانی و نگار رجبی با ۱۲۷۲ امتیاز در رده ۱۸ ایستادند. ایتالیا حریف ایران در دور نخست مرحله حذفی خواهد بود.

کد خبر 386537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.