کاهش اعتبار مانع پیشرفت طرح های ورزشی است

رییس اداره کل ورزش وجوانان شهرستان دهاقان گفت: بزرگترین پیست موتورسواری ایران به مساحت شش هکتار در دهاقان قرار دارد و قرار است در چند ماه آینده مسابقات کشوری در آن برگزار شود.

حمید طاهری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، با بیان این که زورخانه جدید شهر دهاقان در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع در حال ساخت است، اظهار کرد: تکیمل و تجهیز این زمین و زورخانه به ۱۰میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، اما خیران به سمت ورزش سوق داده نمی شود وکاهش اعتبار معضلی است که باعث می شود طرح های ورزشی روند آهسته ای را طی کنند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر به صورت ورزشکار توسعه یافته شهرستانی، گفت: به جهت ثبت نام ورزشکاران در سامانه الکترونیکی سیما آمار دقیقی از بیمه های ورزشکاران در دست نیست.

رییس اداره کل ورزش وجوانان شهرستان دهاقان از تکمیل سالن ورزشی روستای قمبوان تا پایان سال جاری خبرداد و افزود: کاهش اعتبارات و تملک دارایی ها مانع پیشرفت طرح های ورزشی می شود.

طاهری با بیان اینکه بزرگترین پیست موتورسواری ایران به مساحت شش هکتار در دهاقان قرار دارد، تصریح کرد: برای تکمیل وساماندهی این پیست به اعتبارات بیشتری نیاز داریم. همچنین قصد داریم میزبانی مسابقات کشوری را در چند ماه آینده بگیریم.

وی باتوجه به فعالیت بیش از۲۵ سازمان مردم نهاد وابسته به اداره ورزش و جوانان، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰ متقاضی برای تاسیس سمن های جدید در شهرستان وجود دارند که امیدواریم طرح های آنها نیز بررسی و مجوز های لازم اعطا شود.

کد خبر 386534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.