بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی مشهد همزمان با هفته دولت

شهردار مشهد از بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، خدماتی و ورزشی همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: تاکنون هیچ یک از پروژه‌های عمرانی این شهر از برنامه زمان‌بندی شده عقب نیست.

به گزارش ایمنا، محمدرضا کلائی در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت گفت: پروژه هایی در مناطق پیرامونی و کم برخوردار در هفته دولت آماده بهره برداری است که عموما توسعه فضای سبز در مناطق پیرامونی، فرهنگی، اجتماعی و حمل و نقلی است.

 وی با بیان اینکه پروژه مجموعه آبی در منطقه گلشهر در هفته دولت افتتاح می‌شود، افزود: گذرگاه بزرگراهی شرقی-غربی مشهد، شهر را به حاشیه و متن تبدیل کرده از این رو باید اتصالات زیادی را فراهم کنیم که این واپس‌زدگی کمتر شود و از طرفی بسیاری از گره‌های ترافیکی این محور که بیشترین فوتی را در تقاطعات درون شهری داشته، رفع شود.

شهردار مشهد با بیان اینکه باید دروازه جدیدی را برای مناطق شمالی در محدوده شهرک قدس، ابوطالب شمالی و بهارستان ایجاد کرد، گفت: امیدواریم این برشی که صدمتری بین شمال و جنوب مشهد ایجاد کرده، به وسیله تقاطع‌های غیر هم‌سطح و مسیرهای ورودی مناسب از بین برود.

وی با تاکید به حفظ فضای سبز اطراف پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: در طراحی‌های عمرانی باید موضوع فضای سبز جدی گرفته شود و حداقل به روش روت بال در خصوص درختان صورت گیرد؛ همچنین پیرامون پروژه‌های حمل و نقلی و عمرانی فضای سبز مناسب در نظر گرفته شود.

کلائی با تقدیر از رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد در ترویچ طرح دوچرخه سواری افزود: در راستای انجام اقداماتی برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان،  باید طرح‌های دیگری مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 386529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.