کودکان کاشانی به پویش "نه به پلاستیک" پیوستند

کاشان_مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: کودکان کاشانی در جشن‌های دهه ولایت به پویش "نه به پلاستیک" پیوستند.

مرتضی والی‌زاده در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان با اشاره به برگزاری جشن کوچولوهای ولایی به مناسبت عید غدیر خم، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و خانواده‌ها در مجموعه فرهنگی ورزشی شهر بانو ادامه خواهد داشت.

وی شناخت صفات و سجایای اخلاقی حضرت علی(ع) و ترویج نشاط اجتماعی را از اهداف برگزاری این جشن برشمرد و افزود: نمایش، شعر خوانی، اجرای دکلمه و مسابقه‌های علمی از بخش‌های جشن‌های دهه ولایت شهرداری است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کاشان با بیان اینکه کودکان حاضر در جشن‌های شهرداری به پویش "نه به پلاستیک"پیوستند، تصریح کرد: این سازمان تلاش می‌کند ضمن برگزاری برنامه‌های شاد، حقوق شهروندی را به کودکان آموزش دهد.

  والی‌زاده اضافه کرد: همزمان با عید غدیرخم و به مناسبت سی‌ویکمین سالگرد شهادت "سردار شهید علی‌اکبر زارع مجرد"  از کتاب "حنظله و گردان شهدا" اثر "سیدعلی رضوی" که به همت مجتمع فرهنگی هنری این سازمان منتشر شده، رونمایی شد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های "هر ماه یک کتاب، یک نویسنده"، خاطرنشان کرد: همزمان با هفته ولایت نمایشگاه آثار هنری وتوانمندی‌های  جامعه بانوان معلول کاشانی با عنوان "عید تا عید" برگزار شد.

 مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان اضافه کرد: در این نمایشگاه آثار معلولان اوتیسم و کم‌بینا در ۳۰ غرفه در فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی و کانون زنان بازرگان کاشان برگزار شد.

کد خبر 386511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.