توسعه زیرساخت‌های تپه نورالشهدای باغبادران

باغبادران_شهردار باغبادران گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای احداث آلاچیق و پارکینگ مناسب، ایجاد فضای ورزشی چمن مصنوعی، سرویس بهداشتی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در تپه نورالشهدا انجام شده است.

حجت‌الله امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، دفن شهدای گمنام در شهرهای مختلف ایران را حرکتی ارزشمند دانست و اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس متعلق به ملت ایران هستند و دفن شهدای گمنام در هر شهری سبب افزایش خیر و برکت و افزایش معنویت در آن منطقه شده‌ است.

وی افزود: با اشاره به دفن دو شهید گمنام در سال ۱۳۹۲ در شهر باغبادران، ساماندهی تپه نورالشهدای این شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

شهردار باغبادران تصریح کرد: با گذشت زمان تپه نورالشهدا به عنوان فضای زیارتی_فرهنگی در اختیار شهروندان قرار گرفت و شهرداری تا سال ۱۳۹۷ هر ساله مبالغی را جهت بهسازی و عمران این مجموعه در بودجه خود قرار داد و اقداماتی در زمینه محوطه‌سازی و فضای سبز این محل انجام شد.

امینی ادامه داد: متاسفانه در سال ۱۳۹۷ بدلیل اختلاف مالکیتی ایجاد شده امکان خدمات‌رسانی در تپه نورالشهداء از طرف شهرداری وجود نداشت.

وی اضافه کرد: این مسئله در حالی رخ داد که شهرداری باغبادران بودجه‌ای برای ادامه فعالیت‌های عمرانی و احداث پروژه مشارکتی چمن مصنوعی در این مکان اختصاص داده بود، اما به دلیل اختلافات به وجود آمده نتوانستیم آن را به نتیجه برسانیم.

شهردار باغبادران عنوان کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته موفق به رفع اختلاف مالکیتی این محل شدیم و با توجه به دفن شهدای گمنام در این مکان شهرداری خود را ملزم به ارایه خدمات شایسته و ایجاد فضاهای فرهنگی و رفاهی آن می‌داند.

امینی یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای احداث آلاچیق و پارکینگ مناسب، ایجاد فضای ورزشی چمن مصنوعی، سرویس بهداشتی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در این محل انجام شده است.

کد خبر 386476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.