اولین به‌روزرسانی گلکسی نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس

شرکت سامسونگ همانند سری اس ۱۰، اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود را برای گلکسی نوت ۱۰ منتشر کرد.

به گزارش ایمنا، سامسونگ اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس منتشر کرده است. نسخه‌ نرم‌افزاری این به‌روزرسانی،" N۹۷*FXXU۱ASH۵" نام دارد و علاوه ‌بر بهبودهایی در جنبه‌های مختلف این دو دستگاه، وصله‌ امنیتی ماه اوت را نیز در خود جای داده است. این موارد شامل بهبودهایی در تشخیص اثرانگشت، کیفیت تصویر، پایداری دوربین و عملکرد صفحه ‌نمایش لمسی آن است. حجم این به‌روزرسانی ۳۰۷ مگابایت است.

اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری منتشرشده برای نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس، با اولین به‌روزرسانی که برای سری گلکسی اس ۱۰ در ماه فوریه منتشر شد، تفاوت چندانی ندارد؛ فقط میزان تغییرات بیشتر است و می‌توان انتظار داشت سامسونگ قبل از اینکه به‌روزرسانی‌ها را به‌ صورت ماهانه منتشر کند، با چند به‌روزرسانی تجربه‌ کاربری را در نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس بهبود بخشد.

این به‌روزرسانی در بیشتر مناطق اروپا منتشر شده است. همین‌طورکه به ۲۳ اوت، یعنی زمان خرده‌فروشی گوشی‌های نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس نزدیک می‌شویم، باید منتظر عرضه‌ این به‌روزرسانی در سایر نقاط جهان نیز باشیم. در آن زمان، اگر صاحب یکی از گوشی‌های نوت ۱۰ یا ۱۰ پلاس باشید، هنگام تنظیم اولیه‌ آن، اعلانی مبنی ‌بر به‌روزرسانی گوشی دریافت خواهید کرد. همچنین، می‌توانید این کار را به ‌صورت دستی و از منو تنظیمات انجام دهید؛ البته زمانی‌که این به‌روزرسانی برای کشور شما منتشر شود.

منبع: زومیت

کد خبر 386472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.