‏رعایت حقوق حیوانات دستورنامه حکومت علوی بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به تجمع روز گدشته حامیان حیوانات مقابل شهرداری تهران در صفحه توییتر خود نوشت: رعایت حقوق حیوانات دستورنامه حکومت علوی بود.‏آن را دل‌مشغولی مرفهان بی‌درد ندانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به تجمع روز گدشته حامیان حیوانات که در پی انتشار ویدئوهای کشتار سگ های پایتخت، مقابل شهرداری تهران صورت گرفت، در صفحه توییتر خود آورده است:

«امام علی(ع) فرمود:‏ مباد بهنگام جمع زکات از حیوانات، شب هنگام به آغل‌شان بروید!
‏مباد میان مادران و بچه‌هایشان جدایی بیفکنید!
‏مباد..
‏رعایت حقوق حیوانات دستورنامه حکومت علوی بود.
‏آن را دل‌مشغولی مرفهان بی‌درد ندانیم.»

به گزارش ایمنا :جمعی از مردم و حامیان حیوانات روزگذشته با تجمع مقابل ساختمان شهرداری تهران ضمن اعتراض به فیلم‌های منتشر شده درباره سگ کشی توسط پیمانکار شهرداری، خواستار تصویب قانون حمایت از حیوانات شدند.

این تجمع در حالی انجام شد که شب گذشته غلام محمدی – رییس مرکز ارتباطات شهرداری – اعلام کرد که این فیلم‌ها مربوط به دو سال قبل است و پیمانکار خاطی و همچنین یکی از معاونین شرکت ساماندهی مشاغل نیز در این خصوص عزل شده و با پیمانکار خاطی نیز فسخ قرارداد شده است.

‎همچنین پیروز حناچی شهردار تهران نیز صبح امروز در واکنش به انتشار این فیلم‌ها با بیان این‌که این فیلم‌ها مربوط به دو سال قبل است، اعلام کرد که با پیمانکار خاطی برخورد شده است.

کد خبر 386470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.