تحصیل ۸۴ دانشجو در دانشگاه شهرداری بیرجند

بیرجند_شهردار بیرجند از تحصیل ۸۴ دانشجو در دانشگاه علمی‌کاربردی شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جاوید با اشاره به برگزاری مناقصه‌ها و انتخاب پیمانکاران در سه ماه ابتدای امسال، اظهار کرد: این عامل باعث شده که منابع درآمدی شهرداری در سه ماهه نخست کاهش یابد. 

وی با بیان اینکه در حوزه امور مالی امسال سیستم خزنه‌داری شهرداری راه‌اندازی شد، عنوان کرد: این سیستم در سال ۹۸ به صورت آزمایشی اجرا می‌شود. 

شهردار بیرجند با بیان اینکه نرم‌افزار درآمد و اموال برای شهرداری خریداری شده و امید است با این اقدام خطاهای انسانی حذف شود، خاطرنشان کرد: پیش از این همه امور به صورت دستی انجام می‌شد، اما با سیستمی شدن خطاهای انحرافی از بودجه حذف می شود و امور بر اساس ردیف اعتباری انجام خواهد شد. 

جاوید یادآور شد: شهرداری‌های بیرجند و کرمان تنها شهرداری‌های کشور است که این سیستم در آن‌ها اجرا شده است. 

وی با اشاره به عملکرد سه ماهه حوزه املاک و درآمد شهرداری بیرجند عنوان کرد: در این مدت ۲۰ فقره سند تک برگی از اراضی شهرداری صادر و تعدادی از اراضی شناسایی و تملک شده است. 

شهردار بیرجند اضافه کرد: پیگیری دریافت کد نوسازی اراضی و املاک شهرداری، انتقال سند مالکیت اراضی موسوم به موسوی ، پیگیری برای تعیین تکلیف شدن زمین چهارشنبه‌بازار و غیره از دیگر عملکرد حوزه املاک و درآمد شهرداری بوده است. 

جاوید با بیان اینکه راه اندازی فیبرنوری شمال شهر از اقدامات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده است، نصب دوربین در میدان آزادی، جوادیه،  قدس، ایجاد ارتباط آنلاین بین سیستم مالی و شهرسازی و اقدامات امنیتی در شبکه شهرداری از دیگر عملکرد این حوزه است. 

وی اظهار کرد: راه‌اندازی دوربین در چهارراه تامین اجتماعی و اجرای سیستم مدیریت، امنیت و اطلاعات از اقدامات در دست اجرا این حوزه است.

شهردار بیرجند با اشاره به اقدامات آموزشی شهرداری این شهر گفت: هم‌اکنون ۸۴ دانشجو در مقاطع و رشته‌های مختلف دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری بیرجند مشغول تحصیل هستند. 

وی اضافه کرد: در مهرماه امسال دانشگاه علمی‌کاربردی شهرداری بیرجند در ۱۳ رشته تخصصی کاردانی و کارشناسی دانشجوی می‌پذیرد.

کد خبر 386461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.