نوروزی: سینما، عصایی جادویی است

شهردار اصفهان گفت: سینما یک عصای جادویی است که می‌تواند آرمان‌های ملت را به نمایش بگذارد و به وسعت افق دید مخاطبان و قوه خلاق سازندگان در جامعه اثر گذار باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی دقایقی پیش _امروز دوشنبه ۲۸ مرداد ماه_ در آیین افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: آغاز سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شب عید سعید غدیرخم برای این جشنواره پر برکت است و می‌خواهیم با آن، امید را به جوانان تزریق کنیم. این جشنواره‌ می‌تواند سرمایه بزرگی برای کودکان امروز و آینده‌سازان فردا باشد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه اگرچه امشب، شب شادی است و نباید زیاد صحبت کرد، ادامه داد: فلسفه برگزاری جشنواره‌ها ایجاد شور و نشاط است؛ این جشنواره می‌تواند نگاره‌های معصومانه کودکان را برای حل مشکلات جهان به کمک بطلبد؛  نگاره‌هایی که هر یک می‌تواند برای روشنایی آینده درخششی باشد و آینده‌سازان را به عنوان پرچم‌داران فردا معرفی کند.

وی اظهار امیدواری کرد: در طول برگزاری این جشنواره، هنرمندان بتوانند با به نمایش گذاشتن هنرهای خود در راستای اصلاح امور و بیداری کسانی که نیازمند تماشای فیلم‌های هشداردهنده هستند، به خوبی از فرصت استفاده کنند.

شهردار گفت: سینما یک عصای جادویی است که می‌تواند آرمان‌های ملت را به نمایش گذاشته و به وسعت افق دید مخاطبان و قوه خلاق سازندگان خویش در جامعه اثر گذارد.

نوروزی خاطرنشان کرد: قصد داریم فضایی فراهم کنیم که برنامه‌ریزان آینده کشور با هنرنمایی هنرمندان نقش اثربخشی پیدا کنند و همه ما امشب در مراسم افتتاحیه جشنواره گرد هم آمده‌ایم تا میدان را برای شور و نشاط که یکی از ملزومات حیاتی جامعه است مهیا کنیم.

وی با تشکر از وزیر ارشاد، دبیر جشنواره و تمامی کسانی که در مجموعه شهرداری شبانه‌روز  برنامه‌ریزی کردند تا این هنرهای زیبا به تماشا کشیده شود، اظهار امیدواری کرد جامعه ما مثل امشب همیشه شاد باشد؛  به امید داشتن چنین روزهایی، سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را آغاز می‌کنیم.

کد خبر 386445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.