هر هیئت ورزشی باید یک سالن مخصوص در استان داشته باشد

رییس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: هر هیئت باید حداقل یک سالن در مرکز استان داشته باشد و امیدوارم روزی برسد که این اتفاقات برای همه هیئت ها رخ دهد.

سید احمد حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فعلا درحال برنامه ریزی استعداد ها و اعزام آن ها به مسابقات هستم و بعد از آن در هیئت کبدی انتخابات صورت می‌گیرد و رییس هیئت مشخص می‌شود. اگر در انتخابات رای نیاوردم سعی می‌کنم که افراد را در رشته کبدی حمایت کنم.

وی در رابطه با وضعیت ورزشکاران  اصفهان در رشته کبدی ادامه داد: وضعیت ورزشکاران کبدی خوب است، تیم بانوان نسبت به آقایان از میانگین سنی کمتری برخوردار است. به دلیل این که چندین مربی ما در تیم ملی حضور دارند و در مسابقت شرکت می‌کنند باعث شده تا تیم کبدی به حد ایده آل خود نرسد.

رییس هیئت کبدی استان اصفهان افزود: بیشتر رده سنی ورزشکاران را نونهالان تشکیل داده اند و متولد ۸۴ یا ۸۵ هستند. تیم آقایان خوب است و چندین اعزام داشته ایم. در مسابقات کشوری نمی‌توان قهرمان را از پیش حدس زد زیرا در همه استان ها بازیکنان خوبی در رشته کبدی داریم.

حجازی اضافه کرد: کبدی در استان اصفهان از نظر ورزشگاه ها و موضوعات زیر ساختی حمایت نمی‌شود. در استان سالن خوبی برای تمرین وجود ندارد و این برای پرورش و نگه داشتن قهرمان های کبدی بسیار کم است.

وی در پاسخ به سوال اینکه آیا از طرف اداره کل حمایت می‌شوید؟ گفت: بله اداره کل حمایت های لازم را انجام می‌دهد، اداره کل هیئت های خود را رها نمی‌کند. مشکل واگذاری سالن ها است و هیئت ها نمی‌توانند در مزایده شرکت کنند. از نظر من هر هیئت باید حداقل یک سالن در مرکز استان داشته باشد و امیدوارم روزی برسد که این اتفاقات برای همه هیئت ها رخ دهد.

رییس هیئت کبدی استان اصفهان ادامه داد: از یک طرف قانون کشور دستور می‌دهد اماکن ورزشی را در مزایده قرار بدهید و از طرف دیگر هیئت ها به مشکل بر می‌خورند. امیدوارم یک سالن چند منظوره و بدون اجاره در اختیار هیئت قرار بدهند که مربیان ما تشک پهن کنند و در آن جا رشته هایی که بدون تشک است، اجرا نشود.

حجازی تصریح کرد: اگر من در انتخابات رای نیاوردم امیدوار هستم نفر بعدی که جایگرین می‌شود کار خود را به بهترین شکل انجام دهد. نفر جدیدی که پا به این  عرصه می‌گذارد باید قوی تر از نفر قبل ظاهر شود و رتبه های خوبی برای کبدی کسب کند.

وی اضافه کرد: چندین سال است که کبدی فدراسیون شده و قبل از آن انجمن بوده است. از رسانه ها خواهش دارم به این ورزش مظلوم بیشتر توجه داده شود.

کد خبر 386430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.