خرید شیک از بلژیک و پنجشنبه ای بدون ارسلان

پانصد و شصت و یکمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و چهارمین شماره "سبز سبزم" به عنوان رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "کشف کریم قنبری شاید بازگردد" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که خبر پیوستن احتمالی امید ابراهیمی بازیکن سال های گذشته سپاهان را می‌ دهد. ابراهیمی رابطه خوبی با قلعه نویی داشته و از جمله بازیکنان کشف شده توسط کریم قنبری است.

"قول قهرمانی؟ هرگز "دیگر عنوان این رسانه است که در گفتگو با امیر قلعه نویی مطرح شده است. وی سپاهان را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ امسال عنوان کرده اما گفته هیچ مربی را در دنیا نخواهید یافت که بتواند قول قهرمانی بدهد.

"خرید شیک از بلژیک"عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است که خبر از پیوستن امید نورافکن کاپیتان تیم ملی امید کشورمان و بازیکن تیم شارلروا بلژیک به سپاهان را می دهد.


"آقای شکاری منتظر باش" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که بنا بر اعلام مدیرعامل باشگاه ذوب آهن پرونده شکایت از شکاری بازیکن جوان سابق ذوب آهن به دلیل فسخ یکطرفه قراردادش به مرحله تحقیق نهایی فیفا رسیده است.

"دوباره پادگان؟ رایزنی کنید" دیگر عنوان این رسانه است که اشاره به سه بازیکن سرباز ذوب آهن دارد که علی رغم دو هفته همراهی این تیم به دلیل باقی ماندن سه هفته دیگر از دوران آموزشی سربازی شان مجبور به بازگشت به پادگان هستند. باشگاه ذوب آهن در حال رایزنی برای رفع این مشکل است.

"پنج شنبه ای بدون ارسلان" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که خبر عدم حضور ارسلان مطهری مهاجم ذوب آهن در اولین دیدار لیگ برتر این تیم برابر سایپا را به دلیل مصدومیت می دهد.

"تمایل ذوب آهن به امید ابراهیمی؟ تکذیب شد و خیالتان راحت فولادشهر به هفته اول می رسد" عناوین پایانی این رسانه الکترونیک است.

کد خبر 386426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.