سی دی‌های بازیافتی خانه روستایی را احیا کرد

یکی از هنرمندان آفریقایی از تعداد هزار سی‌دی بازیافتی برای احیای خانه‌ای متروکه در یکی از دهکده‌های جنوب آفریقا استفاده کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خانه جدید که نوعی اثر هنری بسیار زیبا و منحصر به فرد به شمار می‌رفت، در دهکده‌ای نزدیک به شهر ژوهانسبورگ، بزرگ‌ترین شهر کشور آفریقای جنوبی، واقع شد. این ساختمان پوشیده از سی‌دی‌های بازیافتی بود که با تابش نور خورشید چشم‌اندازی بسیار زیبا و چشم‌نواز، شبیه به رنگین‌کمان، در فضای اطراف منعکس می‌کرد. نصب سی‌دی‌های بازیافتی روی ساختمان تنها یک روز به طول انجامید.

هنرمند آفریقایی پیش از این نیز آثار هنری متعددی را با استفاده از مواد بازیافتی با الگویی تقریبا یکسان ایجاد کرده بود. این هنرمند برای احیای ساختمان متروکه روستایی سی‌دی‌های بازیافتی را در هفت ردیف، از سمت چپ ساختمان به سمت شمالی آن، نصب کرد. در احیای ساختمان فوق از تعداد هزار سی‌دی بازیافتی استفاده شد که بخش اعظم سی‌دی‌ها در قسمت چپ ساختمان، در مقابل تابش آفتاب، نصب شد تا نور خورشید را به زیبایی تمام در فضای اطراف منعکس کند.

بهترین زمان برای تماشای ساختمان روستایی پوشیده در سی‌دی‌های بازیافتی، هنگام غروب بود چرا که در این زمان نور شکسته می‌شود و سی‌دی‌های نصب شده الگوهایی شبیه به رنگین‌کمان تشکیل می‌داد. زمانی که نور خورشید بر سی‌دی‌ها می‌تابید، سی‌دی‌ها طیفی از رنگ‌های نئون‌مانند پویا منعکس می‌کرد و هر فرد هنگام تماشای این منظره، با تغییر موقعیت خود متوجه تغییر رنگ چشم‌انداز خانه می‌شد.

کد خبر 386418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ریتا IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
    0 0
    ممنون از خبرتون.کاش با ارگ جهان نما هم همین کار را می کردیم