بهره‌برداری از نخستین آبنمای موزیکال کاشان

کاشان_شهردار کاشان از افتتاح نخستین آبنمای خشک و موزیکال این شهر به مناسبت دهه ولایت خبر داد.

سعید ابریشمی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان از شروع به کار دو پروژه در منطقه (۲) شهرداری این شهر خبر داد و اظهار کرد: آبنمای کف‌خشک و موزیکال برای نخستین بار در پارک جوان این شهر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این آبنما به مساحت ۱۵۰ مترمربع در پارک جوان ساخته شده است، عنوان کرد: برای ساخت پنج هزار مترمربع بهسازی محیطی و هسته کنترل مرکزی ،تاسیسات و تجهیزات جانبی با قابلیت موزیکال این آبنما، ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار کاشان تصریح کرد: با توجه به برخورداری آبنمای پارک جوان از منبع ذخیره آب، امکان استفاده از آب مخزن آن جهت آبیاری فضای سبز پارک‌ نیز وجود دارد.

ابریشمی‌راد با بیان اینکه استفاده از نورپردازی بلوار ستوده از دیگر طرح‌های شهری است که همزمان با عید سعید غدیر خم مورد استفاده قرار می‌گیرد، تصریح کرد: برای اجرای این طرح اعتباری بیش از دو میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در قالب طرح "چلچراغ" ایجاد و افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای طرح چلچراغ از ابتدای سال با بهره‌برداری از پروژه‌های فضای سبز، بوستان ویژه نابینایان، احیا و بازآفرینی محله‌های تاریخی و خانه ورزش آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

کد خبر 386410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.