میل شاخص کل بورس به کانال ۲۶۳ هزار واحدی امروز ۲۸ مرداد

شاخص کل بورس تهران از ساعت ۸ و ۵۵ دقیقه روند افزایشی در پیش گرفته بود و تا پایان فعالیت امروز خود نیز افزایشی ماند و در نهایت با رشد ۱۹۴۹ واحد افزایش به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۱۹۴۹ واحدی عدد ۲۶۲ هزار و ۹۴۱ واحد را ثبت کرد. شاخص هم وزن نیز با ۱۱۴۵ واحد افزایش به رقم ۷۰ هزار و ۴۶۶ واحد رسید. شاخص بازار اول در کانال ۱۹۱ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۳۲ هزار و ۵۲۱ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۲۴ واحدی به عدد سه هزار و ۵۳۴ واحد رسید.

بر این اساس امروز با دست به دست شدن سه میلیارد سهم و اوراق بهادار طی ۵۶۳ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای اخابر، شپنا و همراه به ترتیب با ۲۹۰، ۲۲۸ و ۱۸۷ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای  وامید، کگل و ومعادن به ترتیب با ۵۶، ۴۸ و ۴۶ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

همچنین امروز  وتجارت، خساپا، ثنوسا، فولاد  و رمپنا پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند.

از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و صنایع شیمیایی و بانک به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 386403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.