سپاهان در کورس قهرمانی هفته اول لیگ دو و میدانی

سرپرست تیم دو ومیدانی فولاد مبارکه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان تیم خوبی برای حضور در لیگ آماده و به مسابقات اعزام کرده که توانستند در روز نخست نتایج خوبی کسب کنند.

عزیز الله مشفقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با درخشش قهرمانان طلایی پوش در لیگ دو ومیدانی کشور، اظهار کرد: تیم دو ومیدانی فولاد مبارکه سپاهان در روز نخست هفته اول لیگ باقدرت ظاهر شد و با قهرمانی در ماده‌های پرش ارتفاع، ۱۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر و ۴ در ۱۰۰ متر امدادی، کسب مقام دوم پرش سه‌گام و دست‌یابی به مقام سوم ماده ۵۰۰۰ متر و پرتاب وزنه در کورس قهرمانی قرار گرفت.

وی بابیان اینکه حمایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از رشته‌های پایه دو و میدانی و تیم داری در لیگ مانند دویدن خون در رگ‌های دو ومیدانی کشور است، تصریح کرد: با پیگیری‌های محمدرضا برکت رئیس هیئت دو ومیدانی استان اصفهان و حمایت مهندس عظیمیان مدیرعامل شرکت سهامی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و برنامه‌ریزی بسیار خوب مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان، تیم دو ومیدانی اصفهان به نام سپاهان تشکیل شد. باشگاه سپاهان تیم خوبی برای حضور در لیگ آماده و به مسابقات اعزام کرده که توانستند در روز نخست نتایج خوبی کسب کنند.

سرپرست تیم دو و میدانی فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به اینکه روز دوم لیگ دو و میدانی برای ورزشکاران تیم سپاهان روز پر امیدی است، خاطرنشان کرد: چند رشته ازجمله ۳۰۰۰ متر با مانع، ۲۰۰ متر پرش طول، ۴ در ۴۰۰ امدادی، پرتاب نیزه، ۱۰۰۰۰ متر و نیمه ماراتون باقی‌مانده که در آن‌ها ورزشکاران ملی‌پوش سپاهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، همچنین با تلاش و کوششی که دارند بدون شک این تیم در هفته اول لیگ در کورس قهرمانی خواهد بود.

به گزارش ایمنا، بازیکنان سپاهان در روز نخست لیگ دو و میدانی کشور توانستند نتایج زیر را کسب کنند:

رضا قاسمی ماده ۱۰۰ متر مقام اول

کیوان قنبر زاده ماده پرش ارتفاع مقام اول

مسلم نیا دوست ماده ۱۵۰۰ متر مقام اول

میلاد دریساوی پرش سه‌گام مقام دوم

حسن عابدی ۵۰۰۰ متر مقام سوم

مهدی صابری پرتاب وزنه مقام سوم

رضا قاسمی، فرشاد داداوی، مهدی رحیمی و میثم رشیدی ۴ در ۱۰۰ امدادی مقام اول

کد خبر 386400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.