حضور در لیگ برتر با هدایت اسطوره

ابراهیم صادقی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بازیکن سایپا نیست و به عنوان سرمربی هدایت این تیم را بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مطابق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقات جام خلیج فارس از تاریخ ۳۱ مردادماه آغاز می شود و تیم ها خودشان را برای این رقابت ها آماده می کنند. سایپا، یکی از تیم های خوب لیگ بعدی است.

تاریخچه حضور این تیم و وضعیت فصل گذشته

سایپا یکی از تیم های با ثبات لیگ برتر است که تقریبا در همه ادوار لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشته و حتی یک بار در فصل ۱۳۸۵-۸۶ توانسته به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد. این تیم در فصل گذشته، ۳۸ امتیاز از ۹ برد، ۱۱ تساوی و ۱۰ شکست خود به دست آورد تا در رده هفتم جدول رده بندی به کار خود پایان دهد. البته که جنجال های علی دایی در اواسط فصل که موجب خروج وی از سایپا شد،  از مهم ترین اتفاقات فصل گذشته این تیم بود و حالا آن ها با ابراهیم صادقی اسطوره تاریخ این باشگاه، به عنوان مربی برای فصل جدید لیگ برتر آماده می شوند.

عملکرد نقل و انتقالاتی سایپا برای فصل ۹۸-۹۹

قهرمان جام دوستانه شهدا که در پیش فصل برگزار شد، در درون دروازه احمد گوهری پدیده فصل گذشته پارس جنوبی را به خدمت گرفته و دیگر دروازه بان لیست این تیم حامد فلاح زاده است.

سایپا در خط دفاعی، آرمین سهرابیان را به عنوان مهم ترین خرید خود به خدمت گرفته و در کنار وی امید خالدی، معین عباسیان و ابوالفضل جان ملکی از مهم ترین عناصر خط دفاعی این تیم هستند. سایپایی ها بازیکنان زیادی را در خط هافبک از دست دادند و با این حال روزبه شاه علیدوست، محمدرضا بائوج، محمد سلطانی مهر و فرشاد هاشمی مهم ترین بازیکنان این تیم در این خط هستند.

مهاجمان سایپا در فصل بعد احتمالا از بین رضا جعفری، آرمان رمضانی و مجید علیاری انتخاب شوند و به ابراهیم صادقی در راه گلزنی تیمش کمک کنند.

سایپا تیمی خوب اما بیش از حد متوسط است

بازیکنان بزرگی از سایپا در طول پیش فصل جدا شدند تا قدرت ترکیب این تیم را تا حد زیادی کاهش دهند. آن ها تیم خوبی را برای فصل بعد دارند، اما تیم آن ها ضعیف تر از چند غول بزرگ لیگ برتر و حتی فولاد خوزستان و گسترش فولاد است. نظر می رسد سایپا در حالت عادی جایگاهی بهتر از نیمه دوم جدول در فصل پیش رو کسب نکند.

کد خبر 386389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.