نهایی شدن طرح تامین مسکن کارکنان شهرداری مشهد

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد از نهایی شدن طرح مسکن ویژه کارکنان شهرداری مشهد خبر داد و گفت: اطلاع‌رسانی‌های لازم در این خصوص به زودی از طریق پرتال داخلی کارکنان شهرداری مشهد (سایت خدمت) ارائه خواهد شد.

به گزارش ایمنا، رضا خواجه نائینی با اعلام این خبر اظهارکرد: این طرح با توجه به تاکید شهردار در راستای رفع دغدغه مسکن کارکنان و به منظور ایجاد آسایش خاطر و انگیزه‌بخشی به آنان برای خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: فاز مطالعات، بازدید از پروژه‌ها و مذاکرات مربوط به انعقاد تفاهم‌نامه‌های مربوط به طرح تامین مسکن کارکنان شهرداری مشهد طی چند ماه گذشته انجام شد و باعث خرسندی است که می‌توانیم اعلام کنیم جمع‌بندی مراحل نهایی آن نیز در آستانه عید مبارک غدیر به پایان رسید.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم در این خصوص به زودی از طریق پرتال داخلی کارکنان شهرداری مشهد (سایت خدمت) ارائه خواهد شد.

وی از اجرای پروژه‌های شهری مشهد با تهاتر و مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: هزینه‌های اجرایی پروژه‌ها، حداقل ۲۰ درصد پرداخت نقدی و ۸۰ درصد غیرنقدی از طریق واگذاری ملک با احتساب تخفیف پنج درصد و اعطای پروانه ساختمانی با تخفیف ۱۸درصد اختصاص می‌یابد.

خواجه نائینی تصریح کرد: مشارکت بخش خصوصی در احداث پروژه‌های شهری، کاهش پرداخت‌های نقدی، اشتغال‌زایی، تسریع در اجرای پروژه‌ها و کسب رضایتمندی عمومی را به دنبال دارد.

وی افزود: هزینه‌های اجرایی پروژه‌ها، حداقل ۲۰ درصد پرداخت نقدی و ۸۰ درصد غیرنقدی از طریق واگذاری ملک با احتساب تخفیف پنج درصد و اعطای پروانه ساختمانی با تخفیف ۱۸ درصد اختصاص می‌یابد.

کد خبر 386381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.