کیبورد علاقه‌مندان بازی‌های رایانه‌ای رونمایی شد

شرکت سوئیسی لاجیتک به تازگی کیبوردهای گیمینگ G۸۱۵ و G۹۱۵ را رونمایی کرد؛ این کیبوردها به سیستم‌های نورپردازی لاجیتک با نام Lightsync و Logitechs RGB مجهز است.

به گزارش ایمنا، شرکت "Logitech"سازنده ابزارهای جانبی رایانه مانند صفحه‌کلید، ماوس، هدست، وب‌کم و دستهٔ بازی، دو کیبورد مخصوص گیمینگ خود را رونمایی کرد. این کیبوردهای فوق‌العاده جذاب، جزء باریک‌ترین و پرقابلیت‌ترین کیبورهای لاجیتک است. هر دو این کیبوردها از نظر جلوه‌ظاهری مشابه‌ هستند و از سوییچ‌های کم‌صدای GL در آن‌ها استفاده شده است.

G۸۱۵ دارای سیم است، اما G۹۱۵ از تکنولوژی وایرلس لاجیتک استفاده می‌کند. افزون‌براین، دو محصول جدید از سیستم‌های نورپردازی لاجیتک با نام Lightsync و Logitech‘s RGB برخوردار بوده و الگوهای روشنایی هر دو با پشتیبانی از ۱۶.۸ میلیون رنگ، کاملاً قابل شخصی‌سازی و تنظیم است. لاجیتک مدعی است کیبورد وایرلس G۹۱۵ با فعال‌بودن سیستم نورپردازی‌ خود، می‌تواند ۱۲ ساعت شارژدهی کند؛ با فرض اینکه روزی هشت ساعت برای بازی استفاده شود. اگر سیستم نورپردازی این کیبورد خاموش باشد، پیش‌بینی می‌شود بتواند ۱۳۵ روز شارژ خود را حفظ کند.

هیجان‌انگیزترین ویژگی در این کیبوردها، قابلیتی است که با فشردن یک سوییچ، نحوه‌ فشرده‌شدن کلیدهای صفحه‌کلید تغییر می‌کند و به حالت‌های Tactile (مدل حرکت پلکانی) و linear (مدل حرکت خطی و مستقیم) و Clicky (کلیکی) درمی‌آید. به‌نظر می‌رسد سرعت راه‌اندازی سوییچ‌های جدید در مقایسه با مدل‌های قدیمی G حدود ۲۵ درصد بیشتر باشد. از اواخر این ماه، کیبوردهای G۸۱۵ با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار و G۹۱۵ با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار دراختیار خریداران قرار خواهند گرفت.

منبع: زومیت

کد خبر 386376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.