قاسمی: خوشحالم برای اصفهان مسابقه می‌دهم

بازیکن تیم دو و میدانی سپاهان گفت: در سال جاری با توجه به پیگیری‌های محمدرضا برکت رئیس هیئت دو و میدانی و همکاری مسعود تابش مدیرعامل سپاهان در رشته دو ومیدانی سرمایه‌گذاری کردند که تیم خوبی هم تشکیل شد.

رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با اولین روز مرحله نخست مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: مسابقات تیمی بود که در لیگ امسال عضو تیم دو و میدانی فولاد مبارکه سپاهان بودم که توانستم در ۱۰۰ متر و ۴ در ۱۰۰ متر امدادی مدال طلا بگیرم. در ماده‌های دیگر بازیکنان سپاهان دو مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز کسب کردند.

وی افزود: امروز در ماده‌های دیگر مسابقه داریم که تیم ما احتمال به دست آوردن مدال دارد.

ملی پوش اصفهانی دو ومیدانی در رابطه با تیم داری سپاهان در دو و میدانی، خاطرنشان کرد: سپاهان سال‌های زیادی بود که در دو و میدانی تیم داری نمی‌کرد، اما در سال جاری با توجه به پیگیری‌های محمدرضا برکت رئیس هیئت دو و میدانی و همکاری مسعود تابش مدیرعامل سپاهان در این رشته سرمایه‌گذاری کردند که تیم خوبی هم تشکیل شد.

قاسمی اضافه کرد: من اصفهانی هستم و خوشحالم که توانستم پس از سال‌ها برای تیم شهرم مسابقه دهم. تیم داری باشگاه‌ها خصوصی تأثیر مثبتی در دو ومیدانی دارد، زیرا درآمد ورزشکار تأمین می‌شود که حتی می‌تواند با هزینه شخصی در اردوهای خوبی شرکت کند.

وی در خصوص وضعیت دو ومیدانی، خاطرنشان کرد: چند سالی دو و میدانی دچار افت شده بود که امسال چند باشگاه به این رشته ورزشی ورود کردند و که شاهد پیشرفت آن هستیم.

دارنده مدال طلای مسابقات دو و میدانی داخل سالن هانگژو با اشاره به اینکه در تیم ملی مسابقات قهرمانی آسیا در سالن را پیش رو داریم، تأکید کرد: این مسابقات بهمن‌ماه برگزار می‌شود که احتمال می‌دهم دو ماه دیگر باید تمرینات را شروع کنیم.

قاسمی با بیان اینکه امیدوارم فدراسیون حمایت های بیشتری از ورزشکاران انجام دهد، ادامه داد: هیئت دو و میدانی اصفهان بعد از آمدن محمدرضا برکت تغییراتی خوبی داشته است.

وی در رابطه با هزینه‌ها و مشکلات دو ومیدانی، گفت: اردوهای خوب و مسابقات برون‌مرزی نداریم همچنین وقتی بخواهیم مدالی در سطح آسیا کسب کنیم باید در کمپ‌ها خارجی حضورداشته باشیم که هزینه بالایی دارد.

کد خبر 386366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.