دوتا بخر سه تا ببر حالا دیگه رسمیه!

دویست و هفتاد و دومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "محمدباقر لیاقت اعتماد ما را دارد"عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از سعیدآذری و در حمایت از دروازه بان ذوب آهن بیان شده است. وی صادقی را محصول آکادمی ذوب آهن عنوان کرد و افزود: هم من و هم منصوریان به صادقی اعتماد کامل داریم و همانگونه که در سالهای گذشته دروازه بانهای زیادی به ذوب آمده و در این تیم رشد یافته و مشهور شدند برای صادقی نیز این اتفاق خواهد افتاد.

"دو تا بخر سه تا ببر قانون رسمی شد" دیگر عنوان این رسانه است که خبر اعلام قوانین جدید آیین نامه در خصوص برگزاری مسابقه سوپر جام را می دهد. در آیین نامه جدید بیان شده است که چنانچه قهرمان حذفی و لیگ برتر یک تیم باشد سوپر جام برگزار نخواهد شد و قهرمان آن نیز همان تیم خواهد بود.

"از سکانداری سپاهان خوشحالم" دیگر  عنوان صفحه اول دویست و هفتاد و سومین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که به نقل از امیر قلعه نویی مطرح شده است. وی با بیان این مطلب که هیچ مربی نمی‌تواند قول قهرمانی بدهد، اظهار کرد: تیم آماده ای دارم که هم سال گذشته و هم امسال مدعی قهرمانی است و من از اینکه سکاندار چنین تیمی هستم خوشحالم و اگر از الان قول قهرمانی بدهم، مربی نیستم.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 386359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.