راه‌اندازی کافه کتاب کودک و نوجوان در منطقه یک

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از راه‌اندازی کافه کتاب کودک و نوجوان در این منطقه خبرداد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کارگاه‌های کاردستی، دوره‌های شعرخوانی و قصه‌خوانی در کافه کتاب کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: محل کافه کتاب کودک و نوجوان در گذشته کتابخانه تخصصی کودک بود و به مدت دو سال تعطیل و تمام کتاب‌ها از آن خارج شده بود.

وی ادامه داد: با فعال شدن معاونت فرهنگی در منطقه یک و پیگیری‌های انجام شده این مکان به بخش خصوصی واگذار شد تا با مشارکت شهرداری بار دیگر مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای راه‌اندازی کافه کتاب کودک و نوجوان اقداماتی همچون گُل‌کاری، هرس درختان و رنگ آمیزی‌ها محوطه کافه کتاب انجام و فضای آن برای حضور کودکان و نوجوانان زیباسازی شده است که صبح امروز با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کارگاه‌های کاردستی، دوره‌های شعرخوانی و قصه‌خوانی در کافه کتاب کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

شکرانی با اشاره به برنامه‌های تابستانی منطقه یک، گفت: این برنامه ها شامل برگزاری جشن‌ها، برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و برگزاری بازی‌ها و سرگرمی بوده که امیدواریم رضایت شهروندان را حاصل کند.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه "چهارشنبه‌های شاد" با هدف افزایش نشاط اجتماعی و دوستی بیشتر افراد خانواده با یکدیگر اجرا و مسابقاتی بین پدران،  پسران، مادران و دختران برگزار شد.

وی ادامه داد: مجموع برنامه‌های تابستان در منطقه یک ۶۸ برنامه با ۳۳ عنوان شامل برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و سلامت است که با هدف بهبود روش‌های زندگی برگزار شده است.

کد خبر 386358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.