افزایش ۱۸ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی بیرجند

بیرجند_شهردار بیرجند از افزایش ۱۸ دستگاه اتوبوس و هشت دستگاه مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جاوید با اشاره به عملکرد شهرداری در سه ماه نخست امسال افزود: توسعه پارک بانوان، احداث ۲۰ هزار متر مربع زمین ورزشی، ایجاد سکوی نشیمن و پیست دوچرخه سواری از بخش های پارک جنگلی است که پیشنهاد افزایش اعتبار برای این اجرای کامل آن به شورای شهر داریم.
 
وی با بیان اینکه اجرای این پروژه نیاز شهر به فضای مناسب تفرجگاهی را تاحدودی برطرف می‌کند ادامه داد: دو میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه اختصاص یافته بود که دو میلیارد تومان دیگر هم اضافه شد و سه میلیارد تومان از منابع استانی برای آن در نظر گرفته شده است. 

شهردار بیرجند گفت: اجرای فاز یک پارک خطی بلوار پیامبر اعظم(ص) از ابتدای امسال اجرا شده و تا سه ماه دیگر به صورت کامل بهره برداری می‌شود.

جاوید به پیشرفت ۱۰ درصدی پارک خطی مهرشهر اشاره کرد و افزود: اجرای ۱۹ هزار و ۳۰۰ متر آسفالت در سطح شهر، بهره برداری از طرح فرزان و بلوار حضرت ابوالفضل از دیگر اقدامات حوزه عمرانی در سه ماه نخست امسال است. 

وی بیان کرد: امتداد بلوار حضرت ابوالفضل (ع) و اتصال آن به شعبانیه نیز از پروژه‌های در دست اجرا بوده که تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد. 

شهردار بیرجند افزود: زمین رها شده در انتهای کارگر ۱۸ نیز در حاشیه این بلوار وجود دارد و  در صورت واگذاری از سوی مسکن و شهرسازی تبدیل به فضای سبز می‌شود که این اقدامات باعث سرزندگی در این محله از شهر خواهد شد. 

جاوید جدول گذاری سایت پسماند، نوار حفاری، احداث سرعتکاه، زیرسازی اراضی موسوی، نوسازی بلوار شهدای عبادی ، مرمت مسجد خواجه، تخریب دیوار پادگان و تکمیل ساختمان باغ و عمارت شوکت الملک از دیگر اقدامات حوزه عمرانی عنوان کرد. 

وی اضافه کرد: یکی از پروژه‌های مهم عمرانی در سه ماه نخست امسال پیاده‌رو سازی خیابان جمهوری است که از آزادی تا چهارراه اسدی کامل شده است. 

شهردار بیرجند گفت: نصب ۹۰ پایه برق، اتصال به آب فضای سبز و نصب مبلمان از اقدامات در دست  اجرای برای این پروژه است. 

جاوید با بیان اینکه با اصلاح هندسی باند کندرو مشکل ترافیک خیابان جمهوری حل می‌شود اظهار کرد: این خیابان با اقدامات انجام شده و هزینه های میلیاردی شاخص و زیبا شده است. 

وی به خرید ۱۸ دستگاه اتوبوس و هشت دستگاه مینی‌بوس در حوزه ترافیک اشاره کرد و افزود: توزیع ۲۵۰ حلقه لاستیک و سه ایستگاه نیز در دیگر اقدامات این حوزه است. 

کد خبر 386337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.