خودروهای فرسوده بزرگ‌ترین مشکل ناوگان تاکسیرانی بندرعباس

بندرعباس_رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: وجود خودروهای فرسوده در ناوگان تاکسیرانی مهم‌ترین معضل فراروی این سازمان است.

به گزارش ایمنا، سعید حسینی‌پور با بیان اینکه تعداد تاکسی‌های فرسوده در شهر بندرعباس در حال افزایش است، اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات در حوزه تاکسیرانی، تبدیل خودروهای فرسوده به نو است.

وی افزود: شرایط خاص آب و هوایی بندرعباس نقش مؤثری در تسریع روند فرسودگی تاکسی‌ها دارد، بنابراین تاکسی‌ها با توجه به استهلاک بالایی که نسبت به دیگر خودروها دارند، باید در دوره زمانی کمتری تعویض و نوسازی شوند.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت خودرو بسیاری از تاکسیرانان توانایی پرداخت نقدی قیمت خودروهای نو را نقد ندارند و نیازمند تسهیلاتی با سود کم و قسط‌بندی بلندمدت هستند.

حسینی‌پور با تاکید بر پرورت حمایت دولت از ناوگان ناکسیرانی، خاطر نشان کرد: اگر نقدینگی و اعتبار بیشتری به این سازمان تعلق بگیرد و نگاه مسئولان بالا دست اصلاح شود، بدون شک شاهد بهتر شدن وضعیت کنونی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شهر بندرعباس قطب اقتصاد کشور است و مردم آن شایسته برخورداری از بهترین امکانات رفاهی را دارند، اظهار کرد: مردم این شهر نیاز دارند از خدمات با کیفیت شهری استفاده کنند و قطعا با توجه به مقرون به صرفه بودن حمل و نقل عمومی و با بالا رفتن سطح کیفیت این خدمات، شهروندان بیشتر از پیش از خدمات این بخش بهرمند می‌شوند که کاهش حجم ترافیک شهری از نتایج آن است.

کد خبر 386320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.