دلتنگی برای سپاهان و پیام حدادی فر به هواداران

پانصد و شصتمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و سومین شماره "سبز سبزم" به عنوان رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "مطمئن باش تو را هم می گیریم" عنوان اصلی  رسانه "صدای سپاهان" است که به نقل از مدیرعامل سپاهان و در پاسخ به فردی بیان شده که در پی شکایت تابش از برخی هوادارانی که توهین و اتهاماتی در فضای مجازی داشته اند، در قالب پیامک عنوان کرده که مرا هم بگیرید.

"دلمان برای سپاهان تنگ شده است" دیگر عنوان این رسانه است که از لحظه شماری هواداران برای شروع لیگ ، ماجراجویی پسران طلایی و کسب قهرمانی های سپاهان سخن گفته است.

"جدال خواهر خوانده هادر الکویت؟ معلوم نیست" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است که خبر درخواست باشگاه العربی کویت را از سپاهان برای برگزاری دیداری تدارکاتی در ١٤شهریور را می دهد.

"ذوب آهن قبراق تر از سایر مدعیان" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که اشاره دارد به آمادگی ذوب آهن بیش از سایر تیم های لیگ برتری به واسطه حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و انجام دیدارهای تدارکاتی و اصلی قبل از شروع بازی های لیگ برتر ایران.

"بیش از هر زمانی پشتیبانی شما را می خواهیم" دیگر عنوان این رسانه است که در گفتگو با قاسم حدادی فر بیان شده است. کاپیتان ذوب آهن در شکست برابر الاتحاد کل تیم را مقصر دانست و افزود: عوامل بسیاری دست به دست هم دادند که نتوانیم به دور بعدی بازی های آسیایی صعود کنیم. اکنون بیش از هر زمانی نیاز به پشتیبانی هوادارانمان داریم تا با روحیه وارد مسابقات لیگ برتر شویم.

"روند تکمیل سکوهای فولادشهر سرعت گرفت و ماکولی کریستانتوس سورپرایز امسال ارتش سبز" عناوین پایانی این رسانه الکترونیک است.

کد خبر 386288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.