مجوز تهاتر ۲۰۰ میلیارد تومانی شهرداری تبریز با قرارگاه خاتم الانبیا تصویب شد

لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر تجویز واگذاری املاک و مستغلات شهرداری تبریز با ١٠ درصد زیر قیمت کارشناس رسمی به میزان ٢٠٠ میلیارد تومان به قرارگاه خاتم الانبیا، تصویب شد.

به گزارش ایمنا، در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تبریز لایحه دو فوریتی واگذاری املاک و مستغلات شهرداری تبریز به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به قرارگاه خاتم الانبیا مطرح شد.

شهردار تبریز در تشریح ضرورت این لایحه اظهار کرد: با توجه به کمبود فصل کاری در شهر تبریز و همچنین عقد تفاهم‌نامه با قرارگاه خاتم الانبیا در خصوص اجرای پروژه‌های عمرانی ضروری است این مجوز جهت اجرای عملیات عمراتی به شهرداری داده شود.

وی در خصوص متن لایحه تصریح کرد: بر اساس تفاهمی که با قرارگاه خاتم داریم تمامی املاک شهرداری که در مزایده به فروش نرسد به این قرارگاه واگذار می‌شود.

شهین باهر افزود: این املاک با تعیین کارشناس رسمی دادگستری از طرف شهرداری قیمت‌گذاری شده و ۱۰ درصد زیر قیمت به قرارگاه واگذار می‌شود.

شهردار تبریز این اقدام را گامی مهم در اجرای پروژه‌های عمرانی به صورت غیرنقدی دانست و گفت: تمامی املاکی که در مزایده به فروش نمی‌رسد به قرارگاه خاتم واگذار می‌شود.

کد خبر 386280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.