برگزاریی آیین بدرقه وظیفه اداره کل ورزش و جوانان اصفهان است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: برگزاری مراسم بدرقه ای خوب برای کاروان آینده ساز ورزش استان اصفهان، وظیفه اداره کل ورزش و جوانان استان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یک شنبه _ مردادماه ۲۶ _ آیین بدرقه کاروان آینده سازان ورزش دیار نصف جهان به دومین مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشوربا حضور مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان، نماینده وزارت ورزش، داوران، مربیان، ورزشکاران و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد. محمد سلطان حسینی در این آیین ورزشی، اظهارکرد: برگزاری چنین مراسم بدرقه ای برای کاروان آینده ساز ورزش استان اصفهان، وظیفه اداره کل ورزش و جوانان استان است.

وی ادامه داد: امیدوارم ورزشکاران اعزامی به دومین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور تا پایان مسابقات صحیح و سلامت باشند و با افتخارآفرینی و اخلاق مداری به دیار زاینده رود برگردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: سال گذشته در حالیکه می توانستیم رتبه دوم المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور را کسب کنیم به دلیل عدم برنامه ریزی یک هیئت در جایگاه سوم ایستادیم، خوشبختانه بهترین عنوانی که کاروان استان در سال گذشته کسب کردند کاپ اخلاق بود و به نظر بنده این بهترین عنوان می باشد.

سلطان حسینی با اشاره به افتخارآفرینی سهراب مرادی وزنه بردار لنجانی در المپیک، گفت: باید از خانواده ها، مربیان و مسئولین هیئت های ورزشی تشکر کنم که از خردسالی تلاش می کنند که ورزشکاران ما همچون سهراب مرادی و دیگر افتخارآفرینان باشند.

به گزارش ایمنا، دومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور ۱۰۱۸ ورزشکار استان اصفهان برگزار می شود. در این رقابت ها  ۴۸ هیئت در قالب ۹۶ رشته ورزشی از تاریخ ۲۶ مردادماه ورزشکاران خود را به این مسابقات اعزام می کنند. اصفهان نیز به‌عنوان یکی از استان‌های فعال در پنج رشته ورزشی تیراندازی باکمان، شمشیربازی ، مینی گلف، تنیس روی میز و بسکتبال میزبان این مسابقات است.

کد خبر 386277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.