پر قدرت و بی سر و صدا مثل تیم نکونام

فولاد خوزستان یکی از تیم هایی است که امید زیادی برای فصل جدید لیگ برتر دارد تا بتواند جایگاه خوبی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مطابق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقات جام خلیج فارس از تاریخ ۳۱ مردادماه آغاز می شود و تیم ها خودشان را برای این رقابت ها آماده می کنند. فولاد خوزستان، قهرمان دو دوره لیگ برتر با خریدهای زیاد برای لیگ بعدی آماده می شود.

تاریخچه حضور این تیم و وضعیت فصل گذشته

فولاد خوزستان، یکی از با ریشه ترین و پر افتخارترین تیم های لیگ برتر ایران است. آن ها دو بار سابقه قهرمانی در لیگ را دارند و همیشه یکی از تیم های مهم و سرسخت لیگ برتر بوده اند. فولادی ها که در فصل گذشته تنها شکست تیم قهرمان، پرسپولیس را رقم زدند، در فصل جدید نیز امیدهای زیادی تحت هدایت جواد نکونام دارند.

عملکرد نقل و انتقالاتی صنعت نفت برای فصل ۹۸-۹۹

در درون دروازه فولادی ها در کنار احسان مرادیان جوان، شهاب گردان با تجربه وجود دارد که پست دروازه بانی فولاد را بسیار قدرتمند می کنند. در خط دفاعی با حضور بازیکنان تاثیرگذاری همچون ایوب والی، فرزاد جعفری، سیامک کوروشی و عارف آغاسی در کنار خریدهای جدید و قدرتمندی همچون موسی کولیبالی و وحید حیدریه، خط دفاعی نسبتا خوبی را برای خوزستانی ها مهیا می کنند.

خط هافبک فولادی ها نیز با خریدهایی مثل محمد آبشک، محمد قاسمی نژاد، روح الله سیف الهی و احمد عبدالله زاده که بازیکنان بسیار خوبی هستند تقویت شده است و حضور آن ها در کنار بازیکنان همچون میثم دورقی، فرشاد جان فزا،‌ میلاد بدرقه، عباس بوعذار و وحید نامداری، باعث می شود که یکی از قوی ترین خط هافبک های لیگ در اختیار نکونام در فولاد خوزستان باشد.

در خط حمله نیز حضور علی اصغر عاشوری در کنار آرش افشین، حسن بیت سعید، لوسیانو پریرا و رافائل مسی باعث می شود که تیم فولاد تقریبا در تمامی پست ها بی نقص باشد و یکی از بهترین تیم های فصل بعد از لحاظ مهره باشد.

فولاد، قدرتی که شاید دست کم گرفته شود

فولادی ها تیم بسیار خوبی برای فصل بعد دارند و حتی می توانند شگفتی ساز بوده و بین ۴ تیم اول جدول و بالاتر از غول های فعلی فوتبال ایران، یعنی دو تیم تهرانی، دو تیم اصفهانی، تراکتورسازی و شهر خودرو قرار بگیرند. با این حال باید دید که شاگردان نکونام چه عملکردی را در طول فصل ارائه می دهند و می توانند پتانسیل تیمی خود را نشان دهند یا این تیم جایگاهی پایین تر خواهد داشت.

کد خبر 386268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.