پرواز پرنده سیاه به اسپانیا

در هفته گذشته اتفاقات مهمی پیرامون فرهنگ و هنر جهان افتاد که می توانید آن ها را مرور کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته مهم‌ترین رویدادهای فرهنگ و هنر جهان پیرامون سینما و تلویزیون گذشتند. در ادامه مشروح رویدادها را می‌خوانید:

پرنده سیاه در سن سباستین: شصت و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین اسپانیا با نمایش فیلم پرنده سیاه به کارگردانی راجر میشل افتتاح می‌شود. این فیلم که محصول مشترک انگلستان و آمریکاست روز بیستم سپتامبر و در مراسم افتتاحیه جشنواره سن‌سباستین به عنوان یکی از فیلم‌های بخش رقابتی اصلی این رویداد سینمایی به روی پرده خواهد رفت. پرنده سیاه در واقع نسخه‌ای جدید از فیلم قلب‌های ساکت به کارگردانی بیل آگوست در سال ۲۰۱۴ است که آن فیلم نیز در جشنواره سن‌سباستین رونمایی شد.

شیرشاه پر فروش ترین انیمیشن تاریخ: نسخه جدید شیرشاه محصول کمپانی دیزنی با عبور از انیمیشن یخ زده (فروزن) عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما را به نام خود ثبت کرد. این فیلم-انیمیشن که بر اساس انیمیشن کلاسیک کمپانی دیزنی ساخته شده است در ادامه روند موفق خود در اکران، مجموع فروش جهانی خود را از مرز ۱.۳۳ میلیارد دلار عبور داد تا بالاتر از انیمیشن یخ زده قرار بگیرد که در سال ۲۰۱۳ توانسته بود فروش ۱.۲۷ میلیارد دلاری را کسب کند.

سریال جدید شبکه اینترنتی اپل: تیزر سریال جدید کمپانی اپل با عنوان نمایش صبح منتشر شد. در این سریال بازیگرانی چون جنیفر آنیستون، استیو کارل و ریس ویترسپون بازی می‌کنند. سریال نگاهی است داستانی به برنامه‌های صبح‌گاهی تلویزیون. همچنین اپل گفته است که این سریال به طور انحصاری در پاییز امسال در استریم اپل پخش خواهد شد.

قلب سارایوو برای هوپر: ایزابل هوپر بازیگر فرانسوی با دریافت قلب افتخاری جشنواره بیست و پنجم سارایوو برای مشارکت فوق‌العاده‌اش در هنر سینما، تجلیل می‌شود. هوپر این جایزه را ۱۸ آگوست دریافت می‌کند. همان روز فیلم فرانسوی «بینوایان» نیز در این جشنواره به نمایش درمی‌آید. هوپر همچنین یک مستر کلاس نیز در روز ۱۸ آگوست برگزار می‌کند و جدیدترین فیلمی که در آن بازی کرده با عنوان «فرانکی» به کارگردانی آیرا ساکس ۱۷ آگوست در همین جشنواره اکران خواهد شد.

مستند رئیس جمهور: باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا به همراه همسرش اولین تجربه خود را به عنوان تهیه‌کننده مستند در شبکه نتفلیکس رونمایی کردند. مستند کارخانه آمریکایی به موضوع جهانی‌سازی و رقابت تجاری میان آمریکا و چین می‌پردازد و داستان آن درباره یک میلیاردر چینی به نام کائو دوانگ است که در اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی، یکی از کارخانه‌های تعطیل شده جنرال موتورز را در ایالت اوهایو خریداری کرد تا بتواند شعبه آمریکایی کمپانی بزرگ ساخت شیشه اتومبیل خودش را تأسیس کند.

کد خبر 386249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.