برزیل ایران آماده برای لیگ برتر

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با دراگان اسکوچیچ برای لیگ برتر ۹۸-۹۹ آماده می شود و امیدوار است در لیگ جدید نتایج بهتری به نسبت گذشته کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مطابق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقات جام خلیج فارس از تاریخ ۳۱ مردادماه آغاز می شود و تیم ها خودشان را برای این رقابت ها آماده می کنند. صنعت نفت در شهر فوتبالی آبادان با اسکوچیچ آماده شروع لیگ برتر می شود.

تاریخچه حضور این تیم و وضعیت فصل گذشته

نفتی ها پس از سوم شدن در فصل ۹۴-۹۵ لیگ آزادگان، به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کردند وحضوری با ثبات را در لیگ برتر تجربه می کنند. آن ها در فصل ۹۵-۹۶  به رده دوازدهم جدول دست یافتند و در فصل ۹۶-۹۷ نیز هشتم شدند. صنعت نفت در فصل گذشته با ۷ برد، ۱۶ تساوی و ۷ باخت و کسب ۳۷ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت تا برای چهارمین فصل پیاپی برای لیگ برتر آماده شود.

عملکرد نقل و انتقالاتی صنعت نفت برای فصل ۹۸-۹۹

ناصر سالاری، خرید جدید نفتی ها برای پست دروازه بانی است که به همراه محمد دریس،‌ دروازه بان های لیست این تیم هستند. در خط دفاعی حسین ساکی، عقیل کعبی، حسین بغلانی، وفا هخامنشی و محمد اهل شاخه، خط دفاعی تقریبا خوبی را برای آبادانی ها ترتیب داده اند.

در خط هافبک نیز به نظر دست اسکوچیچ باز است و طالب ریکانی، میلاد جهانی، مصطفی احمدی، وینسینیوس اولیویرا، عزیز سیدیکوف، مهدی مومنی و محمود مطلق زاده، گزینه های خوب نفتی ها در خط هافبک هستند که پشت سر جاناتان بالوتلی و عیسی آل کثیر به عنوان دو مهاجم صنعت نفت، می توانند در جلوی زمین عملکرد قدرتمندی برای نفتی ها داشته باشند.

امید آبادانی ها به بهتر از فصل گذشته

صنعت نفت تیم خوبی برای فصل آینده در اختیار دارد و احتمالا جایگاهی مثل فصل گذشته یا حتی با یکی دو جایگاه بالاتر از فصل گذشته داشته باشد. بازیکنان این تیم اگر در شرایط خوب خود باشند، می توانند صنعت نفت را در نیمه بالایی جدول و در فاصله رده های هفتم تا دهم جدول قرار دهند.

کد خبر 386246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن مسعودیان RO ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    0 0
    چرا هفتم تا دهم باید اول تا سوم و گرفتن سهمیه باشگاهای آسیا باشن با توجه به تبات مدیریت نفت و دوری از دلال ها که برا نیم فصل کیسه دوختن که جای تاسف داره