اختصاص ۶.۵ میلیارد تومان برای آسفالت مناطق حاشیه‌ای شهرضا

شهرضا_شهردار شهرضا از اختصاص ۶.۵ میلیارد تومان از بودجه عمرانی سال ۹۸ برای آسفالت معابر و گدرگاه‌های این شهر خبر داد.

حبیب قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کاهش سهمیه قیر اختصاص یافته به شهرداری این شهر برای آسفالت معابر، اظهار کرد: پیش از این سهمیه‌ای به مقدار یک‌هزار تن برای این منظور از طریق اداره‌کل راه و شهرسازی استان تقاضا  شده بود، اما پس از مدتی این سهمیه به ۳۰۰ تن کاهش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه زیرسازی عملیات آسفالت محلات هدف برعهده شهرداری است، اضافه کرد: یکصد هزار مترمربع از معابر و گذرگاه‌های محلات اسلام‌آباد، ترک‌آباد، شهرک طالقانی، جرم‌افشار، محله چاووشی، منوچهرآباد و خمینی‌آباد با محوریت اداره راه و شهرسازی آسفالت می‌شود.

شهردار شهرضا با بیان اینکه شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مجموع ۵۴ میلیارد تومان بودجه شهرداری در سال ۹۸ به آسفالت معابر و گذرها اختصاص داده شده است.

قاسمی تصریح کرد: طرح بازآفرینی در شهر شهرضا با استفاده از حمایت‌های قانونی و دولتی در سه محدوده بافت تاریخی، بافت ناکارآمد شهری و سکونتگاه‌های غیررسمی اجرا می‌شود که بخشی از آن مربوط به آسفالت معابر و اصلاح مسیرهای تردد شهروندان است. 

وی اضافه کرد: در حال حاضر به دلیل محدودیت‌های مالی امکان تکمیل همه طرح‌های نیمه‌تمام شهری وجود ندارد، ولی تکمیل سالن مدیریت بحران واقع در محله سروستان، فرهنگسراهای واقع در محله اسلام آباد و پارک ملت و  آتش‌نشانی محله سروستان در اولویت طرح‌های شهرداری قرار دارد.

کد خبر 386225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.