بهره‌برداری از ۴ پروژه شهری تبریز در آستانه عید غدیر خم

مدیر منطقه ۹ شهرداری تبریز گفت: در آستانه عیدسعید غدیر خم، چهار پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۹ و شهرک خاوران با اعتباری به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، بهرام نسیانی اظهار کرد: همزمان با هفته امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم، چندین پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۹ و شهرک خاوران به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری تبریز افزود: با توجه به رویکرد عمرانی شهرداری منطقه ۹ در سال ۹۸، اغلب پروژه‌های در حال اجرا در شهرک خاوران در این حوزه بوده و در این راستا چهار پروژه در قالب دو پارک محله‌ای با هدف افزایش فضاهای سبز این شهرک، یک زمین فوتبال با هدف توجه به امر نشاط و سلامتی شهروندان و یک پروژه احداث مسیر با هدف کاهش بار ترافیکی، تقدیم شهروندان خواهد شد.

وی ادامه داد: پارک محله‌ای سردار شهید حسن باقری افشردی، پارک محله‌ای یاس، زمین فوتبال خاوران (چمن مصنوعی) و همچنین فاز یک باند کندروی بلوار خاوران رمپ ورودی مقابل مجتمع قضائی شهید مدنی، با اعتباری به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری و افتتاح است.

نسیانی با بیان اینکه این پروژه‌ها در راستای تامین زیرساخت‌های شهرک جدید الاحداث خاوران افتتاح است، تصریح کرد: با توجه به استقبال شهروندان و افزایش ساخت و سازها در شهرک خاوران، برنامه‌ریزی جهت تامین نیازمندی‌های شهروندان ساکن در این شهرک، از هم اکنون در دستور کار شهرداری منطقه ۹ قرار دارد و در تمامی این اقدامات، توسعه همگام عمرانی، فرهنگی مورد تاکید مدیریت شهرداری منطقه ۹ قرار دارد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری تبریز گفت: پروژه‌های عمرانی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۹، طبق برنامه زمانبندی و با سرعت مطلوب در حال اجرا است و بیشتر این پروژه‌ها تا پایان سال ۹۸ افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 386212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.