۱۰ نهاد همزمان در اصفهان مجوز سمن‌ها را صادر می‌کنند

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ نهاد در استان اصفهان برای سمن‌ها مجوز صادر می‌کند، ادامه داد: باید توجه داشت که برای تمدید این مجوز سخت‌گیری‌های لازم را داریم و چنانچه همه موارد رعایت نشود مجوز تمدید نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محسن سجاد صبح امروز با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تشکل‌ها پیشینه زیادی دارند و مردم همواره با ایجاد گروه‌های مختلف کارها را ساماندهی کرده‌اند، اظهار کرد: این در حالی است که تنها در دولت تدبیر و امید به فکر ساماندهی جدی سمن‌ها افتاده و دولت با جرات در این زمینه ورود کرده است.

وی با اشاره به فعالیت حدود چهار هزار و ۵۰۰ سمن در استان اصفهان گفت: باید توجه داشت که کیفیت عملکرد سمن‌ها بیش از تعداد آنها برای ما دارای اهمیت است و ما در حال غربالگری و کیفیت بخشی سمن‌های استان هستیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به همکاری خوب شهرداری اصفهان با سمن‌های اصفهان گفت: با تعامل خوبی که داشتیم در چهار منطقه از شهر اصفهان دفاتر تسهیل گری راه‌اندازی شده است که این امر قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه ورود شهرداری به حاشیه‌های شهر اصفهان و ساماندهی این مناطق و ارایه خدمات جای قدردانی دارد، گفت: نشاط خاصی در این مناطق با ورود شهرداری ایجاد شده و امیدواریم که این حضور ادامه دار باشد.

سجاد با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ نهاد در استان اصفهان برای سمن‌ها مجوز صادر می‌کند، ادامه داد: باید توجه داشت که برای تمدید این مجوز سخت‌گیری‌های لازم را داریم و چنانچه همه موارد رعایت نشود مجوز تمدید نخواهد شد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی خانه تشکل‌ها که خواسته بحق مردم اصفهان است، امری ضروری است، افزود: از گذشته مصوباتی را در این خصوص داشته‌ایم، این موضوع را بررسی و در دستور کار قرار خواهیم داد.

کد خبر 386191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.