ایجاد بازار جدید برای دست‌فروشان ساری

ساری_معاون خدمات شهری شهرداری ساری گفت: بازار جدیدی برای استقرار و فعالیت دست‌فروشان در خیابان "مازیار" ایجاد می‌شود.

ناصر معیل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تأکید بر ضرورت ساماندهی دست‌فروشان، اظهار کرد: این اقدام باید بر اساس اختیارات قانونی شهرداری‌ها مقرر بند (۲) ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مبنی بر ممنوعیت ایجاد سد معبر و بند ۱۸ ماده ۵۵ این قانون مبنی بر تعیین میادین و مکان‌های عمومی برای خرید و فروش ارزاق عمومی، انجام شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر استقرار دستفروشان در بافت میانی شهر به‌ویژه در خیابان‌های "انقلاب" و "قارن" مشکلاتی را ایجاد کرده که نیازمند ساماندهی است.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری تصریح کرد: ایجاد معضلاتی برای عبور و مرور و تردد شهروندان و افزایش بار ترافیکی از مشکلاتی است که اهمیت اجرای طرحی برای ساماندهی دست‌فروشان این منطقه را دوچندان کرده است.

معیل خاطرنشان کرد: شهرداری ساری با محوریت سازمان میوه و تره‌بار محلی در لاین جدید خیابان "مازیار" که دارای امکانات لازم مانند پارکینگ خودرویی، سرویس بهداشتی و خط‌کشی و زیرسازی مناسب است را به عنوان "بازار شب" برای فعالیت دست‌فروشان از ساعت ۲۰ تا ۲۳ درنظر گرفته است.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی مناسب برای ثبت‌نام دست‌فروشان و کسبه متقاضی حضور در این محل انجام شده است، یادآور شد: اجرای این طرح به زودی آغاز و به آگاهی شهروندان و کسبه متقاضی حضور در محل جدید می‌رسد.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری ابراز امیدواری کرد: با جرای این طرح از معضلات ترافیکی و تراکم جمعیت در بافت میانی شهر کاشته خواهد شد.

کد خبر 386190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.